חוסלו ונעצרו רוצחיו של רזיאל שבח. לוחם אחד נפצע קשה

כוח יחידת ימ"מ ערך הלילה מצוד אחר המחבלים באזור ג'נין, חיסל שניים מהם ועצר את היתר לאחר חילופי אש בין הצדדים. שני לוחמים נפצעו כשאחד מהם מוגדר קשה אך יציב. ליברמן: "למחבלים לא יהיה מסתור. נשיג את המחבלים בכל מקום"

חדשות כיפה משה ויסטוך 18/01/18 07:34 ב בשבט התשעח

חוסלו ונעצרו רוצחיו של רזיאל שבח. לוחם אחד נפצע קשה
כוח ימ"מ, צילום: דוברות המשטרה

לוחמי יחידת הימ"מ חיסלו הלילה (חמישי) שניים מהמחבלים שרצחו את הרב רזיאל שבח הי"ד בחוות גלעד בשבוע שעבר ועצרו חשודים נוספים שהיו מעורבים בפיגוע. שני לוחמים נפצעו ומצבו של אחד מהם מוגדר קשה.

במהלך הפעילות, שנערכה באזור ג'נין, פתחו המחבלים באש על כוחות היחידה, במהלכה נהרגו המחבלים ונפצעו הלוחמים.

שני הפצועים פונו לקבל טיפול בבית החולים, פציעת האחד מוגדרת קלה ואילו מצבו של השני התייצב והוא יצא מכלל סכנה.

חיסלו ועצרו את רוצחי הרב שבח. כוח ימ"מ

חיסלו ועצרו את רוצחי הרב שבח. כוח ימ"מצילום: דוברות המשטרה

מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב (קובי) שבתאי ביקר הלילה בבית החולים את הלוחמים שנפצעו. ניצב שבתאי שהגיע לחפ"ק הקדמי שנפתח, עמד מקרוב אחר ההתפתחויות המבצעיות בשטח והתרשם מפעילות כלל הכוחות".

מדוברות המשטרה נמסר כי "ניצב שבתאי שיבח את עמידתם האיתנה והנחושה של לוחמי הימ"מ אל מול איומי הטרור. היחידות המיוחדות של משטרת ישראל, לרבות יחידת הימ"מ, יחד עם ארגוני הביטחון השונים ימשיכו לרדוף את מי שיפגע בביטחונם של אזרחי ישראל בכל מקום ובכל זמן"

שר הביטחון, אביגדור ליברמן התייחס גם הוא לדבר חיסולם ומעצרם של המחבלים שרצחו את שבח והותיר אלמנה ו-6 יתומים ואמר כי "כוחות הביטחון ביצעו הלילה מבצע מורכב ומוצלח ללכידת רוצחי הרב רזיאל שבח הי"ד. אני מברך את לוחמי הימ"מ על אומץ ליבם ומאחל החלמה לפצועים. למחבלים לא יהיה מסתור. נשיג את המחבלים בכל מקום".