"חוויה מרגשת": יועצי טראמפ ביקרו בשילה הקדומה

מנהיגי דת בכירים מארה"ב, שמשמשים גם כיועציו של נשיא ארה"ב, סיירו באתר המשכן ונשאו תפילה להצלחת המקום. "מדהים לראות את הנבואה מתגשמת בכרמים שמסביב", אמר אחד מהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/18 14:12 ו באדר התשעח

"חוויה מרגשת": יועצי טראמפ ביקרו בשילה הקדומה
משלחת יועצי טראמפ בשילה הקדומה , צילום: שחר כהן

משלחת מיוחדת של משרד התיירות, ובה מנהיגי דת בכירים מארה"ב שמשמשים גם כיועצים של הנשיא טראמפ, הגיעה היום (ד') לביקור בשילה הקדומה. המשתתפים סיירו באתר בליווי ראש מועצת בנימין אבי רואה, והביעו התעניינות במיצגים שבמקום.

בין היתר השתתפו במשלחת הבישופ הארי ג'קסון, הפסטור רוברט ג'פרס ורעייתו וראלף ריד, נשיא ארגון ה-CFF, שמאחוריו עומדים כשניים וחצי מליון איש.

באתר המשכן ישבו המשתתפים יחד ונשאו תפילה להצלחת שילה ולהצלחת ארצם וקהילותיהם, והבטיחו לפעול למען העצמת החיבור בין קהילותיהם לבין שילה ובנימין. במהלך הסיור ציין ריד כי "זו הייתה חוויה מרגשת ורוחנית. פשוט מדהים לראות את הנבואה מתגשמת בכרמים שמסביב, במדבר שקם לתחייה ובפריחת השקדיות".

ראש מועצת בנימין, אבי רואה, אמר למשתתפים: "תודה שאתם כאלו שגרירים נאמנים אני מאחל לכם בהצלחה, ומבקש דרככם למסור תודה רבה לנשיא ארה"ב על העובדה שהוא כל כך תומך במדינת ישראל, בזכות שלה להחליט בזכות עצמה ובעיקר על ההכרה בירושלים כבירתה של העם היהודי ומדינת ישראל".

משלחת יועצי טראמפ בשילה הקדומה

משלחת יועצי טראמפ בשילה הקדומהצילום: שחר כהן