ועידת ה"שנוררים" הראשונה יוצאת לדרך

מארגני הוועידה מדגישים שהשם האמיתי שלה הוא "יום עיון מעשי - "כישורי התרמה אישיים" ומבטיחים שלאחריה יינתנו למי שעוסק בתרומות, כלים מעשיים ל"שיווק חברתי ערכי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/17 07:50 כד בתמוז התשעז

ועידת ה"שנוררים" הראשונה יוצאת לדרך
שיווק חברתי ערכי, צילום: shutterstock

פעולת ההתרמה, כידוע, יוצרת אצל רבים מערכת תחושות לא נעימה בלשון המעטה – "לא נעים לבקש כסף", "שנורר", אספן/קבצן כספים ועוד -  אסוציאציות שליליות הכרוכות בבקשת כסף מהזולת. גיוס כספים מקצועי ומודרני מושתת על גישה שונה לגמרי. זהו שיווק חברתי-ערכי.


בשבוע הבא יתקיים בירושלים כנס מקצועי ראשון מסוגו, המיועד לכל מי שעוסק בהתרמות וגיוס משאבים. יום העיון המעשי יהיה בסגנון 'טד' ויקיף את כל הנושאים המעסיקים את המתרים המודרני.


"זהו כנס ראשון בסדרה המיועדת להעצים ולסייע בצמיחה אישית ומקצועית של מנהלי עמותות ומנהלי גיוס הכספים", מסביר בני גור, מנכ"ל חברת "משימות – יעוץ בגיוס כספים ומשאבים" המפיק את הכינוס עבור מי שעוסק בפעולות ההתרמה באופן שוטף. יום העיון הראשון יתמקד במנהלים מהמגזר הדתי-חרדי, ולפיכך יהיה לגברים ובכשרות מהודרת. בהמשך, הכנסים יופעלו בהתאמה גם למגזר הכללי וגם למגזר הדתי-חרדי, כדי לאפשר לכל מנהל למצוא את המסגרת המתאימה לרוחו ולהתמקד בעיקר: התפתחות וצמיחה אישית ומקצועית בצורה המיטבית ביותר.

בני גור

בני גורצילום: באדיבות המצלם


בכנס בעל אופי "טד" – ההרצאות הן קצרות - מקסימום 20 דקות, ויוצרות מיקוד תוכן על נושא מסוים. אין התיימרות להקיף לעומק את כל ההיבטים הקשורים לנושא, אך זהו "גירוי" ותמריץ למשתתף להמשיך ולהעמיק את הבנתו בתחום הידע הקשור להרצאה. בסוף כל הרצאה, ניתן יהיה לשאול את המרצה שאלות ביחס לתכנים שהציג במהלך ההרצאה.