"התפלל למעננו שרה"מ יפתח את לבו לבניין ארץ ישראל"

עם סיום השבעה על הרב רזיאל שבח הי"ד, החלו בני משפחתו בכתיבת ספר תורה לזכרו, ועלו לקברו הטרי שבחוות גלעד

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/18 10:51 כט בטבת התשעח

"התפלל למעננו שרה"מ יפתח את לבו לבניין ארץ ישראל"
העלייה לקברו של הרב רזיאל שבח בתום השבעה, צילום: רועי חדי

שבוע לאחר פיגוע הירי סמוך לחוות גלעד, שבו נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד, סיימו היום (ג') בני משפחתו את ימי השבעה. עם הקימה מהשבעה החלו בני המשפחה בכתיבת ספר תורה לזכרו, ולאחר מכן עלו לקברו הטרי, שם קראו קדיש ונשאו הספדים.

משה שבח, אביו של הרב רזיאל הי"ד, אמר: "בכוחך אתה היום קרוב לקב"ה יותר מכולנו. כשם שהצלחת מלמטה אין לנו ספק שתצליח מלמעלה. אנחנו מתפללים שה' יתן בלבם של כל מקבלי ההחלטות, ובראשם ראש הממשלה, לקיים את צוואתך, צוואת עם ישראל. שה' ייתן בלבם להסיר כל מכשול כדי שנוכל לקיים את מצוות יישוב ארץ ישראל.

"התפלל למעננו בני, שראש הממשלה יפתח את לבו לבניין ארץ ישראל. התפלל עלינו, על רעייתך, על הבנים, על הבנות שלך. יש בכחך. לך בכחך זה ותצליח". 

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, שנשא אף הוא דברים אמר: "אני מבטיח לך כאן מעל הקבר שלך: אנחנו נפעל להסדרת חוות גלעד שכל כך אהבת. קנית את מקומך כאן למנוחת עולמים בחוות גלעד. אנחנו מבטיחים לך שנעשה הכל כולנו להרמת קרן ישראל, דווקא מתוך הבור העצום הזה, אנחנו מבטיחים לך שיחד אתכם נעשה הכל כדי שחוות גלעד תוכר כיישוב במדינת ישראל, כדי שבמקום הזה תהיה תנופת בנייה לזכרך. כדי שכל אותם רוצחים יידעו שעם ישראל חזק ועם ישראל חי".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן