השר כחלון: הפגישה עם ראש הממשלה הפלסטיני, באישור ובתיאום עם נתניהו והבית הלבן

שר האוצר התייחס לפגישה שקיים למרות החלטת הקבינט שלא לנהל מגעים עם ממשלה פלסטינית שכוללת את חמאס, "הודעתי להם שעד שלא ישובו הנעדרים הביתה וחמאס יתפרק מנשקו, לא נכיר בממשלת אחדות". על החוק הצרפתי אמר כי הוא " לא הולך לעלות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 30/10/17 16:32 י בחשון התשעח

השר כחלון: הפגישה עם ראש הממשלה הפלסטיני, באישור ובתיאום עם נתניהו והבית הלבן
השר כחלון בישיבת כולנו, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שר האוצר וי"ר כולנו משה כחלון סיפר היום (שני) בישיבת סיעתו על פגישתו עם ראש הממשלה הפלסטיני והתייחס גם למתיחות סביב החוק הצרפתי של הליכוד.

"נפגשתי אתמול עם בכירים פלסטינים ברמאללה", הוא סיפר וציין כי "המפגשים הללו חשובים לנו, חשובים למערכת הביטחון, וחשובים גם לפלסטינים".

כחולן הוסיף כי הבהיר לחמדאללה את תנאי מדינת ישראל למגעים הממשלה הפלסטינית גם לאחר הסכם הפיוס בין הפתח לחמאס, "הודעתי להם שעד שלא ישובו הנעדרים הביתה וחמאס יתפרק מנשקו, לא נכיר בממשלת אחדות". השר הדגיש כי פגישתו התקיימה באישורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובתיאום עם ממשל טראמפ.

לגבי החוק הצרפתי, שימנע חקירות פליליות מראש ממשלה מכהן, אמר שר האוצר אמר כי החוק לא יהיה על סדר יומה של הממשלה בקרוב וכי קולות המשבר נעלמו, "המתיחות בקואליציה התפוגגה. ככל שאני יודע החוק הצרפתי לא הולך לעלות. בשבועות הבאים לא נשמע ממנו".