השר אריאל לראשי הסיעות החרדיות על השבת: "להביא לפעולת חירום"

שר החקלאות שיגר מכתב לנציגי החרדים בכנסת וביקש מהם לשתף פעולה כדי למנוע את התרת משחקי הכדורגל בשבת על ידי ראש הממשלה, "יש למנוע את התדרדרות המצב ולנקוט בפעולה דחופה מעשית ואפקטיבית, כדי שהדבר לא יקרה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 05/09/17 20:44 יד באלול התשעז

השר אריאל לראשי הסיעות החרדיות על השבת: "להביא לפעולת חירום"
דורש גם לעלות להר הבית. אריאל ונתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שר החקלאות ויו"ר האיחוד הלאומי אורי אריאל, המשיך בניסיונותיו לסכל את כוונת ראש הממשלה להתיר את משחקי הכדורגל בשבת והיו (שלישי) הוא שיגר לראשי הסיעות החרדיות מכתב בנושא.

השר כתב כי "יש למנוע את התדרדרות המצב ולנקוט בפעולה דחופה מעשית ואפקטיבית, כדי שהדבר לא יקרה". לטענתו, התרבו "הידיעות על כוונת ראש הממשלה לאשר באופן רשמי את חילולי השבת ההמוניים הקשורים למשחקי הכדורגל בשבתות".

השר קרא לנבחרי הציבור החרדיים לשתף פעולה ולהביא "לפעולת חירום משותפת המבהירה כי השבת במרחב הציבורי היא ערך יהודי ראשון במעלה ויש לדחות מפניו את חילולי השבת בכל התחומים".

אמש בכנס שנערך בבית הרב קוק הוא אמר ביחס לכוונת נתניהו להסדיר בחוק את משחקי הכדורגל בשבת ואמר בין היתר כי "לא היה מעולם שהממשלה אישרה באופן מעשי חילולי שבת. זה נכון שאנחנו נשתוק על זה? צריך להתקומם על כך".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן