השר אריאל: לא נשב בממשלה שתכיר במדינה פלסטינית

שר החקלאות סימן את גבול הגזרה של מפלגתו לאור חשיפת עקרונות המתווה המדיני של טראמפ. ח"כ יוגב: "יותר חשוב ממה שיאמרו הגויים, חשוב מה יחשבו ויעשו היהודים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 19/11/17 08:23 א בכסלו התשעח

השר אריאל: לא נשב בממשלה שתכיר במדינה פלסטינית
דורש גם לעלות להר הבית. אריאל ונתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

בימין לא אהבו את חשיפת המתווה המדיני של מממשל טראמפ והתמקדו בעיקר בכוונה להקים מדינה פלסטינית.

שר החקלאות אורי אריאל מהאיחוד הלאומי- הבית היהודי הבהיר כי לא משנה באיזה נוסח מפלגתו לא תהיה חלק ממשלה שתאפשר הקמת מדינה לפלסטינים, "האיחוד הלאומי לא ישב בממשלה שתכיר במדינה פלשתנית בשום תנאים כאלו ואחרים".

כזכור, אמש (מוצאי שבת) נחשף ב"חדשות סוף השבוע" כי חלק מעקרונות הנשיא דונלד טראמפ להשגת הסכם שלום במזרח התיכון הם הקמת מדינה פלסטינית וחילופי שטחים. לצד זה פורסם כי פינוי יהודים וחלוקת ירושלים לא עומדים בשלב זה על הפרק.

ח"כ מוטי יוגב

ח"כ מוטי יוגבצילום: פלאש 90. יונתן סינדל

ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי התייחס גם הוא לדברים וציין כי "יותר חשוב ממה שיאמרו הגויים, חשוב מה יחשבו ויעשו היהודים". לדבריו, "ארץ ישראל שייכת לעם ישראל מכוח ההבטחה והציווי האלוקי. מכוחם שבנו לכאן, לבנות ארצנו, כי לנו ארץ זו". כמן כן הוא הדגיש כי "עם ומדינה פלשתינית לא היו פה מעולם, ולא יהיו פה לעולם".

חבר הבית היהודי הוסיף כי "רק בשליטתנו הריבונית בין הים לירדן, יובטח ביטחוננו, יובטחו גם החיים הטובים לנו, ואף לערבים החיים בתוכנו". נקודה נוספת שלדעתו עומדת לזכות ישראל היא העניין הדמוגרפי, "במדינת ישראל כ-7 מיליון יהודים שהריבוי הטבעי שלנו הוא הגבוה בעולם, מעל 3.1 למשפחה. במדינת ישראל וביהודה ושומרון יחד, כ-4.2 ערבים שהריבוי הטבעי שלהם קטן מ- 2.9 למשפחה".

לסיום הוא אמר כי "הזמן פועל לטובת מי שמנצל אותו. עלינו לחזק ולהעמיק בתוכנו, את תודעת הקשר לעם, לתורה ולארץ ישראל. להמשיך, לבנות ולקלוט יהודים בכל מרחבי ארצנו. 'נצח ישראל לא  ישקר ולא ינחם, כי לא אדם הוא להינחם'. פחות חשוב מה יאמרו הגויים, יותר חשוב שנשכנע בעמדתנו את היהודים ונמשיך בבנין עם ישראל, בכל שיטחה של ארץ ישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן