השר אריאל: "ישנם גורמים המעוניינים למסמס את הבנייה במגרון"

שר החקלאות ביקר בסוכתם של תושבי מגרון וקרא לממשלה לאשר את תכניות הבניה ולפעול לבניית ישוב הקבע בהקדם. מטה הישוב: "החלטת הממשלה לא מיושמת כבר למעלה מחמש שנים. צפים מראש הממשלה לעשות לסיפור הזה סוף"

חדשות כיפה משה ויסטוך 10/10/17 11:27 כ בתשרי התשעח

השר אריאל: "ישנם גורמים המעוניינים למסמס את הבנייה במגרון"
השר אריאל בסוכה במגרון, צילום: מטה המאבק מגרון

שר החקלאותויו"ר האיחוד הלאומי אורי אריאל ביקר הבוקר (שלישי) באתר הקרוואנים של מפוני מגרון וקרא לראש הממשלה והשרים לפעול להתחלת בניית ישוב הקבע כבר בתקופה הקרובה.

השר אריאל דיבר בשבחם של אנשי הישוב, שפונו מבתיהם לפני יותר מ-5 שנים, והתריע כי גם כיום, "ישנם עדיין גורמים המעוניינים למסמס את הבנייה בפועל ולכן הכרחי כעת לפעול במלוא המרץ בכל המישורים על מנת לאשר את בניית מגרון".

יש לציין כי ביישוב רואים חשיבות רבה לא רק לקבל את האישור הסופי של תכניות הבניה ממועצת התכנון העליונה, אלא גם לקדם את הבניה בפועל כבר בשבועות הקרובים. ברקע עומד חששם כי תתבצע הפרדה בין אישורי הבניה לבין שיווק הקרקעות בפועל, מה שעלול לעכב את הבניה ולפרו אותהס על פני מספר שנים.

מתושבי מגרון נמסר בתגובה: "אנו עוקבים בדאגה ובציפייה אחרי הפרסומים ומקווים מאוד שאכן בימים הקרובים נתחיל בבניית בתי היישוב. השילוב בין בירוקרטיה בלתי פוסקת לבין גורמים אנטי התיישבותיים יוצר מצב אבסורדי בו החלטת הממשלה לבנות את מגרון לא מיושמת כבר למעלה מחמש שנים ואנו מצפים מראש הממשלה לעשות לסיפור הזה סוף ולבנות לאלתר את מגרון".