השרה גמליאל להורי הנערים החטופים: "אפעל לעגן את יום האחדות בחקיקה"

השרה גילה גמליאל נפגשה היום (ד) עם הורי הנערים שנחטפו ונרצחו בגוש עציון נפתלי פרנקל, גלעד שער ואייל יפרח הי"ד ובישרה כי "כל זמן שאני עומדת בראש המשרד לשוויון חברתי, נמשיך לתמוך תקציבית ומהותית בפעילויות היום החשוב הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/17 19:05 יא בתמוז התשעז

השרה גמליאל להורי הנערים החטופים: "אפעל לעגן את יום האחדות בחקיקה"
ההורים ומנכ"ל גשר יחד עם השרה גמליאל, צילום: לשכת השרה גמליאל

היום (ד') הגיעו הוריהם של שלושת הנערים החטופים נפתלי פרנקל, גלעד שער ואייל יפרח הי"ד, יחד עם מנכ"ל עמותת גשר ללשכת השרה גמליאל על מנת להודות לה על השתתפותה הפעילה בקיומו של יום האחדות, שנוסד על ידי ההורים השכולים לפני שנתיים. יום האחדות מבקש להמשיך את רוח האחדות שנשבה בישראל במהלך תקופת היעדרות הנערים ונפילתם, אשר התעצמה עוד יותר במהלך צוק איתן. במהלך היום, המתקיים זו השנה ברציפות, מתקיימים אירועים חברתיים במאות מוקדים בכל רחבי הארץ. גם השנה, לקח המשרד לשוויון חברתי חלק בפעילות היום ותמך תקציבית באירועיו.

במהלך הפגישה, העניקו הורי הנערים מגן הוקרה לשרה גמליאל, אשר דיברה על חשיבות היום לחברה הישראלית, על הצורך בהרחבתו גם למגזרי המיעוטים והבטיחה כי תפעל לעגן את היום בחקיקה ובכך, יהווה חלק רשמי מלוח השנה בישראל.

השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל: "נפתלי, גלעד ואייל הי"ד בהיעדרם ולאחר נפילתם חולל תנועת אחדות מרשימה ומרגשת בישראל. תנועה אשר שבועות ספורים לאחר מכן תורגמה לחוסן חברתי יוצא דופן, שהתגלה בחברה הישראלית במהלך מלחמת צוק איתן ואף לאחריה. מאמצי ההורים למסד את התנועה הזו במסגרת יום האחדות חשובים מאין כמותם ומעוררים השתאות. אפעל לעגן את יום האחדות בחקיקה, בחברה סוערת ושסועה כשלנו מדובר בערך חשוב מאין כמותו. כל זמן שאני עומדת בראש המשרד לשוויון חברתי, נמשיך לתמוך תקציבית ומהותית בפעילויות היום החשוב הזה. כי שוויון חברתי עושים באחדות".