הרב נבון תומך בהורים מגבעת שמואל

במחלוקת בין ההורים לראש העירייה שמעוניין להשאיר את הבנות בעירו, הרב חיים נבון בטוח בצדקת ההורים. לדעתו, למרות הכוונות הטובות של עיריית גבעת שמואל, ההורים יודעים טוב יותר מה בנותיהן רוצות והיכן כדאי להן ללמוד. "מתמיה מאוד שבכלל צריך לנמק את האמירה הפשוטה הזו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 25/07/17 17:33 ב באב התשעז

הרב נבון תומך בהורים מגבעת שמואל
רוצות ללמוד בצפירה. ההורים ובנותיהם, צילום: ללא קרדיט

בשבוע שעבר פורסם כי בין הורים מגבעת שמואל לבין העירייה, נוצרה מחלוקת סביב האולפנה שבה תלמדנה בנותיהם בשנה הקרובה. הרב חיים נבון שעודכן בנעשה ונכנס לעובי הקורה, משוכנע שהצדק עם ההורים.

47 בנות נרשמו לקראת שנת הלימודים הקרובה ללימודים באולפנת צפירה שבמושב צפריה. עם זאת, הוריהן קיבלו לאחרונה מכתב שמחייב אותם לרשום את הבנות דווקא לאולפנת אמי"ת המקומית.

הרב נבון כתב אמש (שני) בדף הפייסבוק שלו כי הוא שוחח "עם הורים ופעילים משני הצדדים - אלו ששולחים את בנותיהם לשתי האולפנות - ומסקנתי הייתה שאין כאן שני צדדים. יש פה שני מוסדות חינוכיים מצוינים וחזקים, שאף אחד מהם לא צריך לפחד מתחרות, ויש כאן הורים שתומרנו בידי הרשויות למצב שמעמיד אותם כביכול במאבק ביניהם; מצב שמתיז גם רפש לא מוצדק על שני בתי הספר, ששניהם טובים ואיכותיים".

לדעתו, עיריית גבעת שמואל פועלת מתוך כוונה טובה, "אך קשה לראות הצדקה למדיניות שלה. נכון הוא שהורים לפעמים בוחרים מוסדות חינוכיים עבור ילדיהם מסיבות לא ענייניות; אך גם פקידים נוטים לבחור מוסדות חינוכיים עבור ילדיהם של אחרים מסיבות לא ענייניות".

לדבריו, "יש כל הסיבות בעולם להניח שהורים יבחרו טוב יותר, ובעיקר שתי סיבות: הם יותר אוהבים את הילדים שלהם ממה שהעירייה אוהבת אותם, והם יותר מכירים את הילדים שלהם ממה שהעירייה מכירה אותם. מתמיה מאוד שבכלל צריך לנמק את האמירה הפשוטה הזו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן