הרב לאו על משבר הדסה: "מקווה שהלבבות יתחברו"

המשא ומתן בין הרופאים, הורי הילדים והנהלת בית החולים הדסה בשלב זה לא מגיע לכדי סיום. הרב הראשי לישראל מקווה כי תימצא הדרך לחיבור הלבבות עבור הילדים: "הם הנפגעים הגדולים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/17 10:12 ט בתמוז התשעז

הרב לאו על משבר הדסה: "מקווה שהלבבות יתחברו"
הרב לאו בטקס הסיום, צילום: שמוליק קליין

בתגובה לדיווחים על משבר בגישור בסוגית הילדים החולים והדסה  יוצא הרב הראשי לישראל הרב לאו בקריאה לצדדים "למצוא את הדרך כדי לחבר את הלבבות למען הילדים"

בעקבות הדיווחים על הקשיים בהליך הגישור במשבר הטיפול בילדים החולים מהדסה קרא הרב דוד לאו הרב הראשי לצדדים למצוא את הדרך למצוא פיתרון לסוגיה. בביקור בטקס הענקת תארים במכללת אורות ישראל באלקנה אמר הרב כי ההרגשה היא מאוד קשה  שכן הרופאים עם לב, ההורים עם לב ולכולם יש אכפתיות. "אני מקווה שבכל זאת תמצא הדרך שהלבבות יתחברו", אמר הרב לבוגרות, "וימצאו דרך כלשהי כדי להמשיך ולתת מזור ורפואה לילדים כי בסופו של דבר הם הנפגעים הגדולים".

אמש (א')  קיבלו 125 סטודנטיות תואר שני ביעוץ חינוכי, הבוגרות סיימו תוכנית מיוחדת לבנות המגזר החרדי.  

הרב דוד לאו, הרב הראשי לישראל קרא ליועצות החדשות לזכור כל העת כי יחס לתלמיד יכול להשפיע על כל חייו והיחס שלו לעולם.  נשיא המכללה, פרופ' יובל סיני אמר כי המכללה דוגלת בהתאמה מקסימלית לרצונות ולצרכים של בנות הציבור החרדי. הוא קרא ליועצות להביא לעבודתן החינוכית עבותות של אהבה ולהאמין בגנוז בכל ילד. "עם אהבה עצומה לתלמידים, שליחות ואמונה ביעוד, בעזרת השם תצליחו במשימה" הוא הודה ליו"ר המועצה האקדמית, פרופ' ישראל ריץ' שעמד בראש התוכנית ולדיקן האקדמי, הרב ד"ר משה רחימי ולכל הצוות החינוכי שבנה והפעיל את התוכנית וכן לגב' חוי ארנפלד שעמלה עם המכללה על בנייתה.

את התעודות לבוגרות שסיימו בהצטיינות יתירה העניקו הרב הראשי , נשיא המכללה וראשיה.