הרב הראשי: "התפטרות ליצמן, קידוש שם שמים"

הרב דוד לאו התקשר לשר הבריאות שהתפטר ובירך אותו "על הצעד שנקט למען כבודה של השבת" כמו כן הוא שיבח אותו על שביצע את המהלך "בציות להוראת רבותיו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 26/11/17 12:30 ח בכסלו התשעח

הרב הראשי: "התפטרות ליצמן, קידוש שם שמים"
הרב הראשי דוד לאו, צילום: מרים אלסטר פלאש 90

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, התקשר היום (ראשון) לשר הבריאות יעקב ליצמן מיהדות התורה ובירך אותו על הצעד שנקט לאחר שהתפטר מהממשלה בעקבות עבודות הרכבת בשבת.

הרב הראשי שיבח את השר היוצא "על הצעד שנקט למען כבודה של השבת". בשיחתם הזכיר הרב לאו כי כי השבת היא "יום מנוחה וקדושה. לצערנו 'הקדושה' מוגרה בחלק מן המקומות וכעת מנסים גם למגר את ה'מנוחה'".

הרב התייחס גם לכך שהמהלך אותו נקט ליצמן "נעשה בציות להוראת רבותיו". לדעתו, ההתפטרות עצמה והטיית האוזן לרבותיו של השר לשעבר, "מהווה קידוש שם שמים".

כזכור ביום שישי הודיע שר הבריאות כי לאור אישור העבודות ברכבת בשבת הוא החליט להתפטר מהממשלה. לאחר שעברו 48 שעות והוא לא חזר בו מהודעתו נכנסה התפטרותו לתוקף והוא חדל מלכהן כשר בממשלה. לפי שעה סיעתו תישאר כחברה בקואליציה וליצמן צפוי להמשיך ולהצביע עמה. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן