הרב דרוקמן: "דווקא עכשיו, אסור להפיל ממשלת ימין"

זקן רבני הציונות הדתית פנה לראש הממשלה וחברי הקואליציה בדרישה שלא יובילו לבחירות, "דווקא כעת כאשר הממשל בארצות הברית אוהד את מדינת ישראל. זו תהיה טעות נוראה בעידן הזה לפרק את הממשלה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 13/03/18 11:56 כו באדר התשעח

הרב דרוקמן: "דווקא עכשיו, אסור להפיל ממשלת ימין"
הרב חיים דרוקמן, צילום: יעקב כהן/פלאש 90

אחד מזקני ובכירי רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן, קרא היום (שלישי) לראש הממשלה, שרי הבית היהודי ויתר חברי הקואליציה שיגיעו להבנות ולא יפילו את הממשלה

"אסור בשום פנים ואופן להפיל ממשלת ימין", הוא אמר בהתייחס למשבר חוק הגיוס שעשוי להוביל לבחירות, "הממשלה הנוכחית חייבת להמשיך לכהן עד סוף הקדנציה שלה".

לדבריו, בחירות עלולות לסכן את מצבה של מדינת ישראל, "הפלת הממשלה הנוכחית תהיה פגיעה בכל הדברים שאנחנו מאמינים בהם ושצריך לקדם במדינת ישראל".

עוד הוא אמר כי "דווקא כעת כאשר הממשל בארצות הברית אוהד את מדינת ישראל, עומד לצידנו בצורה ברורה באו"ם ואף מכיר בזכותנו על ארץ ישראל ובירושלים כבירת ישראל ומעביר את השגרירות האמריקאית לירושלים, וניתן כתוצאה מזה לקדם הרבה מאוד דברים בעניינה של ארץ ישראל ובהתקדמותה של מדינת ישראל - זו תהיה טעות נוראה בעידן הזה לפרק את הממשלה ולהפסיק את כל ההתקדמות החשובה הזו".

מוקדם יותר פנתה שרת המשפטים איילת שקד לנתניהו והפצירה בו שימצא פתרון למשבר חוק הגיוס, "מדובר במשבר מדומה", היא צייצה בחשבון הטוויטר שלה וכתבה, "ראש הממשלה, להפיל ממשלת ימין על כלום ושום דבר זו תהיה טעות היסטורית דומה במימדיה להפלת ממשלת שמיר ב 92".