הרב אמסלם דורש מבנט תגובה לדרעי: "נהיית עד כדי כך חבר קרוב למורשע מכלוף דרעי?"

הרב חיים אמסלם תוקף את שתיקת הבית היהודי וראש המפלגה, נפתלי בנט לנוכח דברי דרעי ומציע: "ש"ס בגסיסה וזה הזמן לעזור להיעלמותה".

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/17 10:17 ל באב התשעז

הרב אמסלם דורש מבנט תגובה לדרעי: "נהיית עד כדי כך חבר קרוב למורשע מכלוף דרעי?"
חיים אמסלם, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

 הרב חיים אמסלם, שכיהן בעבר בח"כ מטעם ש"ס ולאחרונה התפקד לבית היהודי, פנה היום ליו"ר המפלגה נפתלי בנט ודרש שיגן על ציבור בוחריו.

"אריה דרעי משתלח בצורה חסרת תקדים כנגד הציונות הדתית, ורבני צוהר", אמר הרב אמסלם, "ולעומתו מצד מפלגת הציונות הדתית 'הבית היהודי' שקט ודממה. מה קרה נפתלי בנט? נהיית עד כדי כך חבר קרוב למורשע מכלוף דרעי?", הוא עקץ את השר בנט..

לדבריו, "קשה להשיב לו, הרי הוא מאשים את אנשי הציונות הדתית בתואר הכי מבזה שיש בארסנל החרדי 'רפורמים', וכאן אתם שותקים?".

בהמשך הוא הוסיף: "נפתלי תתעורר אלה הבוחרים שלך הבייס שהמליך אותך, אותו דרעי חירף וגידף, השתיקה אסורה בהחלט. מה קרה? מה הדאגה? שמא ואולי ש"ס לא תחבור לממשלה 'בראשות' נפתלי בנט? הם ימשכו את אחיהם הסיאמים האגודה האנטי ציונית שלא לתמוך? נו באמת... אולי נפסיק עם חלומות השווא".

לסיום הוא התייחס למפלגתו לשעבר ואמר כי "ש"ס בגסיסה וזה הזמן לעזור להיעלמות המפלגה שהזיקה לספרדים הכי הרבה, ועל הדרך הזיקה לכללות עם ישראל".

כזכור אמש פורסם בחדשות 2 כי דרעי אמר בכנס סגור דברים קשים על חלק מהציונות הדתית ורבני ארגון צהר. ''גם כיפות סרוגות היום, בקהילות גדולות מאוד, בעיקר במרכז הארץ, הם כבר על גבול הרפורמה", טען דרעי והוסיף כי ''מי שיודע איך מתנהלים שם בתי הכנסת וסדרי התפילה, ממש שינויים גדולים מאוד... נכון -זה עם כיפות יותר וישראלי יותר אבל זה על גבול הרפורמה''.