הרב אליהו במתקפה על בנט: "אתה מתקיף אותי ולא פותר שום בעיה"

הרב התייחס לביקורת על דרישתו לפטר את הרמטכ"ל, מצד יו"ר הבית היהודי ("קריאה חצופה"), וטען כי "הבית היהודי לא נקף אצבע, כלום, לא מעניין אותו. לא מעניין אותו כי כל מה שקשור לנושא דת ויהדות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 18/01/18 11:54 ב בשבט התשעח

הרב אליהו במתקפה על בנט: "אתה מתקיף אותי ולא פותר שום בעיה"
תוקף בחזרה את בנט. הרב אליהו, צילום: יד לאחים

הרב שמואל אליהו תקף הבוקר (חמישי) את השר נפתלי בנט וטען כי הוא מאוכזב מכך שי"ו מפלגת הציונות הדתית לא מנהל את מאבקה על צביון צה"ל.

"היינו מצפים שיושב ראש הבית היהודי יעמוד לכל הפחות מאחורי החיילים שבחרו בו", אמר רבה הראשי של צפת לשרה ב"ק מ'גלי ישראל'.

לדבריו, "במקום זה, אנחנו לא רואים אותו בכלל, שום דבר. הוא בדממה גמורה. לא ראינו אותו פעיל בשום שלב של המאבק מול הצבא". עוד הוא אמר כי לפי דעתו "זו נקודה מאוד שלילית בהתנהלות שלו ואני באמת חושב שהוא צריך לעשות חישוב מסלול מחדש ולראות אם הוא באמת פועל נכון מול הציבור שבחר בו".

השר בנט בוועידה היום

לא מתעניין בנושאים דתיים? השר בנטצילום: הבית היהודי

אתמול התייחס הרב אליהו לדברי הרב אבינר ב'כיפה' וקרא לראש הממשלה לפטר את הרמטכ"ל לאור שילוב הלוחמות בצה"ל. יו"ר הבית היהודי הגיב לדברים וקרא לדרישת הרב "חצופה"

הרב לא אהב את תגובת בנט וטען הבוקר כי "הציבור שבחר בו מצפה שהוא יפעל והוא לא פועל. בזה שאתה מתקיף אותי אתה לא פותר שום בעיה. יש הרבה קולות שאומרות שהבית היהודי הוא מתפקד לפעמים, כמו ליכוד ב', כמו מפלגה ימנית שמאגפת קצת את הליכוד".

לטענתו, המפלגה והעומד בראשה לא מטפלים ומתרחקים מהנושאים החשובים באמת, "הבית היהודי צריך לייצג את הנושאים הדתיים. מתי שמעת שלמשל הבית היהודי פעיל בנושא מינוי רבנים? מינו עכשיו רב בטבריה ורב במבשרת ציון ורב לבת ים...הבית היהודי לא נקף אצבע, כלום, לא מעניין אותו. לא מעניין אותו כי כל מה שקשור לנושא דת ויהדות זה מחוץ לתחום בשבילו, חבל, חבל מאוד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן