הפתעה באימון מכבי: השר אריאל חילק משלוחי מנות

בעוד הקבוצה מתכוננת לקראת המשחק החשוב מול צסק"א מוסקבה, הפתיע שר החקלאות עם עם משלוח מנות לפורים שכולל פירות טריים ותוצרת חקלאית בריאה. "זה גם טרי וגם בריא" אמר

חדשות כיפה דויד ליבנה 26/02/18 19:55 יא באדר התשעח

הפתעה באימון מכבי: השר אריאל חילק משלוחי מנות
השר אריאל עם שחקני ואנשי מכבי , צילום: דוברות השר אריאל

שר החקלאות, אורי אריאל, הפתיע היום (ב') את שחקני מכבי תל אביב בכדורסל עם משלוח מנות שכולל פירות טריים ותוצרת חקלאית בריאה.

אריאל הגיע לאימון הקבוצה ושוחח עם את היו"ר שמעון מזרחי, דיוויד פדרמן ואודי רקנאטי מבעלי הקבוצה, ועם השחקנים והצוות המקצועי, שנמצאים בעיצומן של ההכנות למשחק מול צסק"א מוסקבה ביום חמישי הקרוב בהיכל מנורה מבטחים.

לקראת חג הפורים, מעודדים במשרד החקלאות את הציבור לצרוך תוצרת חקלאית טרייה ולשלב במשלוחי המנות פירות וירקות טריים וישראלים, והשר אריאל העביר את המסר גם לאנשי מכבי.

שר החקלאות בירך את שחקני מכבי תל אביב, איחל להם הצלחה רבה במשחק הקרוב והעניק להם משלוח מנות הכולל פירות וירקות טריים. השר ציין כי ״החקלאים הישראלים עושים לילות כימים בכדי לגדל ולטפח זנים של ירקות ופירות טריים, ומשרד החקלאות יחד עם מועצת הצמחים מעודד את הציבור לשלב תוצרת חקלאית טריה במשלוחי המנות לקראת חג הפורים". 

נוסף לכך הוא קרא לכל אזרחי ישראל "לרענן את משלוחי המנות עם פירות וירקות, זה גם טרי וגם בריא״. יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי אמר: "זהו משלוח מנות לקראת פורים הקרוב. הכל תוצרת פרי הארץ שלנו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן