הפלסטינים מקדמים החלטה אנטי ישראלית חדשה באו"ם

הרשות הפלסטינית לא מאבדת זמן, ובעוד הצדדים ממתינים למתווה השלום שיוצע על ידי ארה"ב, ברשות פועלים למען החלטה אנטי ישראלית חדשה הקוראת לייצר הבדל בין הטריטוריה של ישראל לבין השטחים הכבושים, כהגדרתם.

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/18 21:17 ב בניסן התשעח

הפלסטינים מקדמים החלטה אנטי ישראלית חדשה באו"ם
אבו מאזן, צילום: פלאש 90

מהלך אנטי ישראלי חדש מקודם בימים אלה במועצת זכויות האדם של האו״ם על ידי הנהגת הרשות הפלסטינית. במהלך זה, מקדמת הרשות החלטה המבקשת מנציב זכויות האדם של האו"ם לפרסם דו"ח על ההשלכות של הקמת התנחלויות, שימורן והרחבתן ביחס לזכויות אדם, וכן להמליץ למדינות על פעולות אשר יבדילו בין שטחה של מדינת ישראל לבין שטח השטחים הכבושים, כפי שמכונים על ידם.

שגריר ישראל באו"ם דני דנון הגיב לפעולה זו ואמר: ״אבו מאזן ממשיך להשיב ליוזמות שלום בצעדים חד צדדיים קיצוניים שנועדו לסכל כל התקדמות מדינית. החלטה זו היא תוצר נוסף של המפעל האנטי-ישראלי במועצת זכויות האדם, גוף שהפך את הפגיעה בישראל למטרת קיומו. אנו ניאבק בהחלטה המבישה הזו בכל האמצעים יחד עם בנות בריתנו". מדינת ישראל פועלת לגיוס מספר רב של מדינות אשר יביאו לידי רוב  בהצבעה ואשר תתנגדנה יחד עם ישראל להחלטה.

 

 

 

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן