הסולחה שבין משפחת גולדין לח"כ מיקי זוהר

לאחר שהתנצל בפני אמו של הדר גולדין הי"ד, התפנו חבר הכנסת ובני הזוג לדון במאבק לשחרורם של החטופים בעזה. ח"כ זוהר: "אעמוד לרשות המשפחה היקרה והמיוחדת הזו בכל עת". משפחת גולדין: "אנו מקבלים את התנצלותו הכנה, שבאה מהלב"

חדשות כיפה משה ויסטוך 20/06/17 22:38 כו בסיון התשעז

הסולחה שבין משפחת גולדין לח"כ מיקי זוהר
מיקי זוהר ומשפחת גולדין, צילום: דוברות

מספר שבועות לאחר העימות ביניהם, נפגשו היום (שלישי) ח"כ מיקי זוהר מהליכוד ובני הזוג גולדין ולאחר שיישרו את ההדורים, הם דנו בנושא המאבק להשבת הדר גולדין ואורון שאול הי"ד משבי החמאס.

כזכור, במהלך דיון שנערך בחודש אפריל בוועדה לביקורת המדינה בכנסת, הטיחה לאה גולדין בראש הממשלה כי הוא הפך את המשפחות לאויבי העם. כשח"כ זוהר ניסה למחות על דבריה, היא השיבה לו: "אל תענה לי, חצוף שכמותך. תשתוק. אני אפילו לא יודעת איך קוראים לך".

בתום הפגישה היום, אמר ח"כ זוהר כי בשבועות האחרונים הוא נפגש מספר פעמים עם שמחה ולאה גולדין. לדבריו, "מחובתנו כמדינה אשר שלחה את חייליה לשדה הקרב, לפעול בכל כוחנו להשבת החיילים החטופים המצויים בידי חמאס".

בהמשך הוא אמר כי "לא יעלה על הדעת שבשעה שחיילינו מצויים בידי האויב, המחבלים בכלא הישראלי יקבלו הטבות מפליגות. בכוונתי לקדם שורת צעדים בנושא ואעמוד לרשות המשפחה היקרה והמיוחדת הזו בכל עת".

בני משפחת גולדין התייחסו לפגישה ואמרו: "אנו מאשרים את קיומה של הפגישה עם ח"כ מיקי זוהר. אנו מקבלים את התנצלותו הכנה, שבאה מהלב, על אירועי הדיון בוועדה לביקורת המדינה. ח"כ זוהר הבטיח להירתם ולפעול במספר מישורים למען השבתם של הדר ואורון".