ההורים תרמו את עורם וקרניותיהם של אור ורואי

מחקירה ראשונית של התאונה הקשה בשומרון עלה כי הרכב הפלסטיני איבד שליטה ונזרק למרכז הכביש, מה שגרם להתנגשות עם רכבם של משפחת ליפניק. האח שנפצע קשה אמור לחגוג בר מצווה בעוד כשלושה שבועות

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/18 09:57 ח בשבט התשעח

ההורים תרמו את עורם וקרניותיהם של אור ורואי
אור ורואי ליפניק (למטה משמאל) עם משפחתם, צילום: באדיבות המשפחה

תושבי השומרון התעוררו היום (ד') לבוקר קשה, עם הידיעה על מותם של שני ילדי משפחת ליפניק, אור בת ה-12 ורואי בן ה-8, בתאונת הדרכים הקשה שאירעה אמש בין עינב לשבי שומרון.

מחקירה ראשונית של התאונה עלה כי הרכב הפלסטיני שהיה מעורב באירוע איבד שליטה לאחר שככל הנראה נסע במהירות שאינה מתאימה לתנאי הדרך, פגע במעקה בטיחות, נזרק למרכז הכביש וחסם את נתיב הנסיעה של הרכב הישראלי.

כתוצאה מכך רכבם של משפחת ליפניק התנגש עם חזיתו בצדו הימני של הרכב הפלסטיני, מה שגרם למותם של הילדים ולפציעתם של ההורים ושני אחים נוספים, בהם אחד במצב קשה. ברכב הפלסטיני נהרג אדם אחד ואחר נפצע קשה.

לאחר התאונה החליטו הוריהם של אור ורואי, ממגורשי היישוב שא נור, לתרום את עורם ואת הקרניות שלהם. אחיהם הגדול שנפצע קשה בתאונה ומאושפז בטיפול נמרץ בבית החולים בלינסון, אמור לחגוג את בר המצווה שלו בעוד כשלושה שבועות.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, שכנם וחברם של משפחת ליפניק, אמר: "אנחנו קמים לבוקר קשה מאוד. משפחה צעירה ויפה, חברים טובים ותורמים לקהילה, איבדה אמש את היקר מכל. שני ילדים מקסימים כל כך. שני מלאכים.

"אי אפשר לתאר את הזעזוע והכאב. משפחת ליפניק עברה את הגירוש משא נור והיא משפחה מדהימה ומיוחדת, מעמודי התווך של הקהילה בשבי שומרון.

"המועצה האזורית שומרון ומשפחת שבי שומרון באבל כבד. אנחנו נפעל לסייע למשפחה המורחבת, לאם ולאב המשפחה ולאחים, לחזק אותם מכאן והלאה ולנסות לסייע בכל מה שניתן".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן