הבית היהודי נגד כחלון: "מתדרך את התקשורת במקום למצוא פתרון לדרום ת"א"

בכולנו האשימו את סמוטריץ ובנט בפרסומים נגד שר האוצר, על רקע התנגדותו לפסקת ההתגברות, בבית היהודי השיבו: "כולנו וכחלון משטים בציבור, אם כחלון רוצה להגיע להסכמות בבקשה שיגיע. יש זמן"

חדשות כיפה משה ויסטוך 07/05/18 08:44 כב באייר התשעח

הבית היהודי נגד כחלון: "מתדרך את התקשורת במקום למצוא פתרון לדרום ת"א"
כחלון ובנט, חלוקים על פסקת ההתגברות, צילום: פלאש 90. תומר נאוברג

מלחמה בקואליציה: במפלגת כולנו האשימו היום (ראשון) את הבית היהודי בפרסום שלטים נגד שר האוצר, על רקע התנגדותו לפסקת ההתגברות, ובסיעתו של בנט לא נותרו חייבים.

"מסתנני דרום תל אביב, הקרן החדשה לישראל, בצלם, מרצ, המחנה הציוני, שוברים שתיקה v15: הטו בשבילכם. נטו כחלון", כך נכתב הבוקר במודעות שונות שפורסמו על ידי תנועות אם תרצו, רגבים, ריבונות והפורום המשפטי למען ארץ ישראל, בתגובה להתנגדותו של שר האוצר לפסקת ההתגברות.

ח"כ רועי פולקמן מכולנו התייחס לנושא, בראיון לגלי צה"ל, וטען כי מי שבאמת אחראי לדברים אלו גורמים אחרים, "בנט וסמוטריץ' עומדים מאחורי מודעות ההשמצה נגד כחלון הבוקר בעיתונים ובאינטרנט". 

המודעות נגד כחלון

המודעות נגד כחלוןצילום: צילום מסך

בבית היהודי מיהרו לתקוף בחזרה ואמרו כי "כולנו וכחלון משטים בציבור, אם כחלון רוצה להגיע להסכמות בבקשה שיגיע. יש זמן. שיציג נוסח שמקובל עליו. אתמול התחלנו בהובלת פתרון. הוא צריך לעמוד בהתחייבותו לתושבי דרום תל אביב.הם מתדרכים את התקשורת במקום למצוא פתרון".

סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן, התייחס אמש לסערה סביב פסקת ההתגברות וצייץ בטוויטר כי "‏דין אחד לפסקת ההתגברות של רבין ז"ל בחוק יסוד חופש העיסוק ודין אחד לפסקת ההתגברות שעברה היום בוועדת השרים לחקיקה".

לדבריו, "לא רק שזה לא קץ הדמוקרטיה, זה להיפך- חיזוקה. כנסת ישראל הוכיחה את שיקול דעתה בשימוש מושכל ומאוזן בפסקת ההתגברות הקיימת כיום בחוק חופש העיסוק, וכך ימשיך להיות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן