הבית היהודי לאריאל וסמוטריץ': דברו ישירות

בסביבתו של השר בנט לא אהבות את הקריאות השונות שעלו מועידת האיחוד הלאומי, "נשמח לצרף כל מי שמאמין ברכנו", אמרו במפלגה והוסיפו כי הם לא מנהלים משא ומתן "באמצעות כלי התקשורת"

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/03/18 09:27 כא באדר התשעח

הבית היהודי לאריאל וסמוטריץ': דברו ישירות
לא מדברים ישירות? אריאל ובנט, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

את ועידת האיחוד הלאומי בנושאי דת ומדינה ניצלו רבים מדוברי המפלגה לעקיצות שונות כלפי בנט וטענות כאילו הם מעוניינים באחדות, אך נתקלים בהתעלמות מהצד השני. בבית היהודי תקפו את הדברים ומתחו ביקורת על אופי ניהול המשא ומתן.

לפניית 'כיפה' ללשכת השר נפתלי בנט, ענו במפלגה כי "מפלגת הבית היהודי ברורה בעקרונותיה ותשמח לצרף אליה את כל מי שמאמין בדרכה".

לדבריהם, "אנו מנהלים שיח רציף בנושאים שונים העומדים לפתחינו, ומזמינים את חברי האיחוד הלאומי לשוחח עם חברי הסיעה באופן ישיר, כפי המקובל, ולא באמצעות כלי התקשורת".

קורא לבנט להתערב. סמוטריץ

קורא לבנט להתערב. סמוטריץצילום: הלל מאיר

כזכור, בכינוס שהתקיים מוקדם יותר השבוע, אשר חשף את מצע דת ומדינה של האיחוד הלאומי, אמר ח"כ בצלאל סמוטריץ  כי "המשבר בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי הוא פייק משבר ואם בנט רוצה הוא פותר את זה בעשר דקות. הוא נושא באחריות ואין שום סיבה אמיתית שהיחד הזה שעובד כבר שתי קדנציות לא ימשיך קדימה - כמובן כמפלגה ציונית דתית מובהקת".

יו"ר המפלגה, השר אורי אריאל, קרא לבנט לשבת "ולסיים את סאגת הניתוק בין המפלגות". כך הוא ענה גם לסגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן, שהציע לאריאל לשבת עם בנט ואיתו וללבן את כל הבעיות.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן