האיחוד הלאומי לראש הממשלה: "אל תתפטר גם אם יוגש נגדך כתב אישום"

חברי הכנסת של הסיעה שיגרו לנתניהו מכתב בו ציינו כי למרות הביקורת שיש להם עליו במישור המדיני "אנו לא יכולים להתעלם מ'מסע הציד' שמנהלים גורמים בשמאל ובעידוד חלקים גדולים בתקשורת הישראלית"

חדשות כיפה משה ויסטוך 06/08/17 17:12 יד באב התשעז

האיחוד הלאומי לראש הממשלה: "אל תתפטר גם אם יוגש נגדך כתב אישום"
אריאל וסמוטריץ' תומכים בנתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

לאחר הפגנת התמיכה של חלק משרי הליכוד, שרי הבית היהודי וח"כ סמוטריץ', שלחו חברי הכנסת של האיחוד הלאומי מכתב לראש הממשלה בו ביקשו ממנו, על אף המחלוקות הפוליטיות ביניהם, שלא יתפטר מתפקידו גם כי אם יוחלט להגיש נגדו כתב אישום.

במכתב ששיגרו שר החקלאות ויו"ר המפלגה אורי אריאל וח"כ בצלאל סמוטריץ', כתבו השניים כי "אין זה סוד שאנו חברי 'האיחוד הלאומי' חלוקים עליך במספר סוגיות מהותיות".

השניים ציינו כדוגמא את "הקפאת הבנייה דה פקטו בהתיישבות ולאחרונה גם ההתקפלות המבישה בהר הבית". לדבריהם, הם מתכוונים להמשיך להיאבק על עמדותיהם מבלי לחשוש ולפעול לשינוי המצב הקיים.

"יחד עם זאת,, הם הם ציינו, "אנו לא יכולים להתעלם מ'מסע הציד' שמנהלים גורמים בשמאל ובעידוד חלקים גדולים בתקשורת הישראלית שמטרתם האחת והיחידה להביא להתפטרותך מתפקיד ראש הממשלה ולקיום בחירות חדשות וזאת תוך הפעלת לחצים פסולים על מערכת המשפט וגורמי אכיפת החוק".

בהמשך הם כתבו כי אותם גורמי שמאל "שנכשלים פעם אחר פעם בקלפי ואינם זוכים לאמון העם", מנסים בדרכים אחרות ופסולות לסלול את דרכם לכס השילטון.

 

לסיום כתבו אריאל וסמוטריץ' כי "את ההכרעה על עתיד מדינת ישראל, צריכים לקבל אזרחי ישראל בקלפי ולא עיתונאים מטעם וחברי אופוזיציה מתסוכלים שכבר התייאשו מסיכוי לחזור לשלטון ולזכות בהמון העם".

מוקדם יותר אמר שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט כי "לראש הממשלה עומדת חזקת החפות ואני מקווה שהחקירה תסתיים ללא כתב אישום. יש לי אמון מלא ברשויות אכיפת החוק וביועץ המשפטי לממשלה, ללא לחצים פוליטיים והפגנות מיותרות".