נערי הגבעות הם היוסף שלנו

בשנים האחרונות נערי הגבעות הם היוסף שלנו. הם הנערים שהחברה הישראלית מביטה עליהם במבט עקום ומתנשא, כאילו הם מוקצה מחמת מיאוס.

חדשות כיפה רבקה שמעון 21/12/15 09:47 ט בטבת התשעו

נערי הגבעות הם היוסף שלנו

ויקו למשפט והנה משפח, לצדקה והנה צעקה.

מאז שאני עולה להר הבית אני נחשפת לשאלות והתנגדויות המאתגרות אותי. אחת השאלות לה אני נחשפת היא הטענה המוצגת אצל נביאי ישראל, שאין הקדוש ברוך הוא רוצה בקרבנות, בצומות, בטקסים. מה הוא כן רוצה?

חסד, צדקה, יחס הוגן לאומללים ולמסכנים בחברה. ישנם רבנים שבאופן שיטתי מעדיפים לנפנף בדגל הצדקה והצדק, עשיית הטוב, החמלה והרחמים.

ואני צועקת בקול גדול עכשיו:
איפה אתם והסיסמאות לצדק ,רחמים ומשפט, מול גילויי ההתאכזרות לאחינו בני ישראל במרתפי השב"כ???

נראה שאנו לקראת סיום קריאת ספר בראשית ועוד מעט קט תסתיים פרשת מכירת יוסף והירידה למצרים. את הספר נסיים, אבל לא סיימנו את הפרשה.

עם ישראל עדין חוטא במכירת יוסף, כל דור ויוסף שלו.

בשנים האחרונות נערי הגבעות הם היוסף שלנו. הם הנערים שהחברה הישראלית מביטה עליהם במבט עקום ומתנשא, כאילו הם מוקצה מחמת מיאוס. גם בקרב החברה הדתית המהוגנת מוקיעים אותם.

הנה בעל החלומות הלזה בא- כך מקבלים את פני נער הגבעות הנראה מוזר עם הכיפה הגדולה והפאות המסתלסלות. הנער שאוהב את ארץ ישראל, חולם על הגאולה, כמו יוסף, אך בזים לו, ולבסוף משליכים אותו לבור.

גם הראובנים שבינינו לא אכפת יהיה להם מהנחשים והעקרבים בבור.

גם היהודה שבינינו יתעלם מהבכיות והצעקות וימכור אותם לעסקאות שלום והסכמים עם הפלשתינאים.

האמנם לסדום היינו, לעמורה דמינו?

למתוח ידים, לבעוט , להתעלל....אינני מסוגלת לפרט מה עולה מבין העדויות מה עושים לנער, לקטין, מה מעוללים להוריו, למשפחתו, לסבא-סבתא....

ואיפה אתם הרבנים יפי הנפש?

איפה אתם אנשי הצבור שהזדעזעתם מניקוב נקב בצמיג של רכב צבאי, אבל אתם שאננים מול עינויים במרתפי השב"כ, ובינתיים דם יהודי נשפך כמים ברחובות ירושלים על ידי אויבינו.

כך יבנה לכם מקדש?כך תהיה לכם גאולה?

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן