מאבק על הדמוקרטיה

יש לעצור מיד את ההשתוללות הזו של השב"כ, פרקליטים, שופטים, משטרה, וכל מי שמעורב. לשחרר מיד את כל מי שהופרו זכויותיו הבסיסיות כאזרח המדינה

חדשות כיפה הרב אברהם וסרמן 17/12/15 10:24 ה בטבת התשעו

מאבק על הדמוקרטיה
Kobi Gideon, פלאש 90, צילום: Kobi Gideon, פלאש 90

הרדיפה הבלתי מרוסנת של ציבור מוגדר, מסומן, ומוכתם - צעירים חובשי כיפות גדולות ובעלי פאות ארוכות המתגוררים בגבעות יו"ש - ו'העלמתם' למרתפי השב"כ, צריכה לעורר את כל האזרחים לפעולת-מחאה אדירה, כדי לשמור על הדמוקרטיה.

לפי מה שידוע עד כה 'נעלמו' גם מי שהיה להם אליבי מוצק לאותו פרק זמן בו נשרף הבית בדומא. אפילו להם - שבוודאי לא היו מעורבים בפועל - לא ניתנה הזכות לדבר עם עו"ד, ואפילו לא שופט שיובאו בפניו להארכת מעצר.

מישהו החליט שזה מסוכן, ממש מסוכן שהעצור יראה שופט, זה עלול להדליק כנראה בתים נוספים. אך לא רק זכויות אזרחיות - מהעצורים נשללו גם זכויות דתיות בסיסיות, ובהם הנחת תפלין, והדלקת נרות חנוכה.

מי שחשב שזה יגמר רק בקבוצה הזו - התבדה מהר: 'נעלמו' גם מתנחלים "ממסדיים" שאינם מזוהים עם נוער הגבעות.

יש לעצור מיד את ההשתוללות הזו של השב"כ, פרקליטים, שופטים, משטרה, וכל מי שמעורב. לשחרר מיד את כל מי שהופרו זכויותיו הבסיסיות כאזרח המדינה, לתבוע אותו לפי ההליכים המקובלים על חשד לרצח, ולחקור לפי הכללים הנהוגים במדינה דמוקרטית.

יש להקים מיד ועדת חקירה בעלת-סמכויות, כדי לסלק מן המערכת את גורמי-הדיקטטורה והפרת זכויות אזרח, ולהעמיד אותם לדין. אל תאמר לי זה לא יקרה. זה יקרה גם למי שגר בכפר שמריהו, באר-שבע או גינוסר, אם לא נעצור את זה כאן עכשיו ומיד.

כולנו מרימים קול זעקה, מתגייסים ופונים לטלפונים למיילים ולפקסים של החכי"ם בהם בחרנו, חברי-מרכז מפלגה, וגורמי- תקשורת, ודורשים מהם לשמור על המדינה הדמוקרטית היחידה במזרח-התיכון.

השורות הבאות נכתבו על משקל שירו הידוע של מרטין נימלר "לא השמעתי את קולי":

תחילה הם באו והעלימו את נוער הגבעות -
ולא השמעתי את קולי,
מפני שלא הייתי נער גבעות

ואז הם באו והעלימו את המתנחלים הממסדיים -
ולא השמעתי את קולי,
מפני שלא הייתי מתנחל ממסדי

ואז הם באו והעלימו את חברי המפלגות הימניות-דתיות -
ולא השמעתי את קולי,
מפני שלא הייתי חבר מפלגה ימנית-דתית

ואז הם באו והעלימו את חברי המפלגות הימניות -
ולא השמעתי את קולי,
מפני שלא הייתי חבר מפלגה ימנית

ואז הם באו ולקחו אותי -
וכבר לא נותר אדם,
לדבר בעדי.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן