משה ליאון: ברוך השם זהו יום חג

משה ליאון, חבר מועצת עיריית ירושלים, שמח על הכרזתו של טראמפ: "זהו שחר של יום חדש לעיר שטומן בתוכו פוטנציאל להתקדמות מדינית וכלכלית לירושלים"

חדשות כיפה משה ליאון 07/12/17 11:23 יט בכסלו התשעח

משה ליאון: ברוך השם זהו יום חג
משה ליאון, צילום: יחצ

זו תחושה מעניינת לצפות באירוע היסטורי בזמן שהוא מתרחש, ואני מלא שבח לבורא עולם על עצם האפשרות לחיות בירושלים ביום שבו ברור לכולם עד כמה חשובה ומרכזית היא לעם שלנו ולעולם כולו גם אחרי 3,000 שנה. 

אני מברך את הנשיא טראמפ על ההחלטה האמיצה הזו אל מול כל הלחצים - החלטה שמיישמת בפועל הכרעה שהתקבלה בבית המחוקקים האמריקאי כבר לפני שלושה עשורים אך ועד היום לא נמצא מנהיג שיוציא אותה לפועל.

זהו שחר של יום חדש לעיר שטומן בתוכו פוטנציאל להתקדמות מדינית וכלכלית לירושלים.  בעזרת ה׳ מהלך זה יביא לבשורות נוספות בקרוב ונראה שגרירויות נוספות שיעלו לעיר כפי שמקובל בכל ערי הבירה בעולם.

יש לפעול גם בכל המישורים בכדי להסביר לילדינו, לחברינו ולמכרינו, בארץ ומחוצה לה- על חשיבות המהלך ההיסטורי הזה ועל המשמעויות השונות עבור ירושלים, שתתחזק כפליים.

לנו כתושבים ובמיוחד כבעלי תפקידים בעירייה נותר רק לוודא שארה"ב תקבל את מירב הסיוע והתמיכה בכדי להקל על העברת השגרירות לעיר בתוך פחות משנה. שנמשיך לשמוע בשורות טובות.