דיווח: נתניהו שוקל לבטל את מתווה המסתננים

האם המתווה שהוצג לפני פחות מיממה צפוי להיגנז? בערוץ 20 דיווחו כי זה המהלך שמתכנן ראש הממשלה. שפי פז: "בלון ניסוי שהתפוצץ לו בפנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/18 11:38 יח בניסן התשעח

דיווח: נתניהו שוקל לבטל את מתווה המסתננים
תמונת ארכיון. הפגנת מסתננים, צילום: פלאש 90. Sebi Berens

לאחר שראש הממשלה הודיע אתמול על הסכם חדש בנושא המסתננים ובהמשך, לאור הביקורת הקשה, השעה אותו. הוא מתכוון לבטלו כליל. כך דווח היום (שלישי) לראשונה בערוץ 20.

לקראת פגישתו של נתניהו ושר הפנים דרעי עם תושבי דרום תל אביב, פרסם שמעון ריקלין כי ראש הממשלה שוקל לבטל את ההסכם שגיבש עם נציבות האו"ם בנושא פליטים.

עוד דווח כי אחת ממובילות המאבק בעד גירוש המסתננים, שפי פז, העריכה כי לא היה מדובר בהסכם ממשי, אלא "מתווה כללי ורה"מ שחרר בלון ניסוי שהתפוצץ לו בפנים".

נתניהו ודרעי מסבירים מדוע חתמו על ההסכם

נתניהו ודרעי מסבירים מדוע חתמו על ההסכםצילום: פלאש 90. הדס פרוש

אתמול הודיעו ראש הממשלה ושר הפנים על הסכם חדש לפתרון בעיית המסתננים, במסגרתו היו אמורים להיות מגורשים כ- 19 אלף למדינות מערביות ואילו 16 אלף תוכננו להישאר בישראל ולהתפזר ברחבי הארץ.

בעקבות הביקורת החריפה שמתווה זה גרר, הכריז נתניהו אמש כי הוא משעה את ההחלטה עד לפגישתו עם תושבי דרום תל אביב מאוחר יותר במהלך היום. "אני קשוב אליכם, ובראש ובראשונה לתושבי דרום תל אביב", הוא כתב בפייסבוק, "לכן החלטתי להיפגש יחד עם שר הפנים אריה דרעי עם נציגי התושבים מחר בבוקר. בינתיים אני משעה את יישום ההסכם, ולאחר שאפגש עם הנציגים אביא את ההסכם לבחינה מחודשת".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן