דיווח: ברקת לא יתמודד לקדנציה נוספת בעיריית ירושלים

ראש עיר הבירה של ישראל לוטש את עיניו לפוליטיקה הארצית ויתכן שאף יקדים את התפטרותו מהעירייה במידה והבחירות יוקדמו. עיריית ירושלים: "שקר. ברקת טרם קיבל כל החלטה. הוא ממוקד בהמשך פיתוח העיר". ברקת עצמו הכחיש את הדיווח

חדשות כיפה משה ויסטוך 26/11/17 17:29 ח בכסלו התשעח

דיווח: ברקת לא יתמודד לקדנציה נוספת בעיריית ירושלים
יצליח להעביר את הסכם החלוקה? ניר ברקת, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

ניר ברקת החליט שלא להתמודד לקדנציה נוספת כראש עיריית ירושלים ובמידה והבחירות הכלליות יוקדמו הוא אף ישקול לפרוש מהעירייה לפני תום כהונתו. כך פורסםהערב (ראשון) ב'ישראל היום'.

לפי הדיווח מקורביו של ברקת אמרו כי הוא "יודיע בקרוב על החלטתו שלא להתמודד על קדנציה שלישית לראשות עיריית ירושלים ויכריז על כוונתו להתמודד בפריימריז של הליכוד".

אין זה סוד שראש עיריית ירושלים, שהיה בעבר חבר בקדימה, לוטש את עיניו לכיוון הפוליטיקה הארצית ולפי דיווחים שונים אף הצליח לפקוד לליכוד כ-8,000 תומכים. עוד דווח כי בסביבתו של ברקת מעריכים שהבחירות יוקדמו לקיץ הקרוב ולכן יתכן והוא ייאלץ לפרוש מתפקידו הנוכחי בטרם עת במטרה להתמקד בפריימיריז המפלגתיים.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה לפרסום כי "מדובר בשקר. ברקת טרם קיבל כל החלטה אם ימשיך לקדנציה שלישית בירושלים, והוא ממוקד כרגע בהשגת תקציב ראוי מהאוצר להמשך פיתוחה של בירת ישראל. רק לאחר העברת התקציב יקבל החלטה על עתידו. כל דבר אחר הינו המצאה שאין בה כלום". ברקת עצמו הכחיש את הדברים.