גלאון וגילאון פרשו מהמירוץ לראשות מרצ

"משיחות עם מתפקדים הבנתי שהם רוצים הנהגה חדשה", הסבירה יו"ר המפלגה את החלטתה. חבר הכנסת לא יתמודד בשל אירוע רפואי שעבר

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/18 14:18 יג באדר התשעח

גלאון וגילאון פרשו מהמירוץ לראשות מרצ
זהבה גלאון, צילום: פלאש 90/הדס פרטוש

יו"ר מרצ זהבה גלאון הודיעה היום (ד') כי לא תתמודד לקדנציה נוספת בראשות המפלגה, וכי היא מסירה את מועמדותה לתפקיד. ח"כ אילן גילאון הודיע גם הוא על פרישתו מהמירוץ, זאת בשל אירוע רפואי שעבר.

"משיחות שהיו לי עם מתפקדים בכל רחבי הארץ בשבועות האחרונים הבנתי שהם רוצים הנהגה חדשה", כתבה גלאון לאחר פרישתה. "אני במרצ וברצ מהיום שניתנה לי זכות בחירה, ועבורי מפלגה היא כלי לשינוי, לא סידור עבודה. לא פעם מתחתי ביקורת על פוליטיקאים שנדבקו לכיס, והיום יש לי הזדמנות לא לדרוש, אלא, גם לקיים ולהעביר מסר: נבחר הציבור הוא שליח הציבור שצריך להיאבק על העתיד לא על התפקיד.

"אני גאה בזכות שהייתה לי להנהיג את השמאל הישראלי, ואני שמחה לראות את מרצ נפתחת. אני יודעת שאני משאירה למי שיחליף, או תחליף, אותי מפלגה חזקה ומבוססת משקיבלתי לידיי", הוסיפה.

עוד כתבה גלאון: "שוחרי השלום, זכויות האדם, השוויון והצדק נמצאים בתקופה קשה לא רק בישראל, אלא, בעולם כולו. אנחנו רואים גלים עצומים של קנאות, הקצנה, גזענות, שנאה, הסתה והשחתה מכים בישראל, באירופה ובארצות הברית. מרצ היא מגדלור אידאולוגי שעומד על תילו מול צונאמי, והמבחנים הקשים רק החלו. אבל היום זה מגדלור עם צבא של 31,000 אנשים. אני פורשת, אבל נשארת מגויסת".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן