גדעון סער בנתיב האבות: "מקוה שתמצא הדרך לתקן את המציאות"

בנתיב האבות מנסים להגיע לפתרון שימנע את הריסת הבתים. ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן: "מי שינסה לפגוע בנו בכלים משפטיים לא תצלח ידו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/17 15:54 כג בתמוז התשעז

גדעון סער בנתיב האבות: "מקוה שתמצא הדרך לתקן את המציאות"
גדעון סער ושלמה נאמן בנתיב האבות, צילום: דוברות

שר וחבר הקבינט לשעבר גדעון סער סייר היום יחד עם ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן בנתיב האבות ופגש את המשפחות המתגוררות במקום. 

בתום הסיור אמר סער:" נפגשתי היום עם התושבים בנתיב האבות. אחרי ששומעים את הפרטים אי אפשר שלא להתרשם שהתוצאה יוצרת עוול לתושבי המקום ולא מועילה לאף אחד. אין טענה או הוכחת בעלות על השטח. אני מקווה שתמצא הדרך לתקן את המציאות. אני גם מקווה שתמצאנה הדרכים להוכיח לאותם גורמים הפונים לבגץ המבקשים לפגוע בהתיישבות שמדינת ישראל פועלת לחזק את ההתיישבות." 

במקביל, עשרות מתושבי נתיב האבות והסביבה הפגינו מול הכנסת כנגד הריסת 17 הבתים בשכונת נתיב האבות ביישוב אלעזר שבגוש עציון וקראו   להסדרה מיידית של השכונה ומציאת פתרונות חלופיים לאלו שביתם ייהרס

כזכור: מאז פסק הדין של בית המשפט העליון להריסת שכונת נתיב האבות שבאלעזר בגוש עציון, אין שום פתרון ומגעים עם תושבי השכונה שמתחילים להבין כי בעוד מספר חודשים, הם עלולים למצוא עצמם ללא קורת גג.

ממטה מאבק נתיב האבות נמסר: "פחות משמונה חודשים ממועד ההריסה של בגץ ואין נתיב של הסדרה ופתרון לתושבים. הממשלה עומדת חסרת אונים מול ארגוני השמאל הקיצוני שמנצלים לרעה את מערכת המשפט כדי להגשים את שאיפותיהם להחרבת ההתיישבות ביהודה ושומרון"

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן: "נתיב האבות שוכנת בלב לבו של גוש עציון. באנו לכאן בשלישית כדי להישאר לתמיד! מי שינסה לפגוע בנו בכלים משפטיים לא תצלח ידו - רק נבנה ונפרח עוד יותר. בזכות כושר העמידה של התושבים, בזכות מורשת גוש עציון, בזכות אבות האומה שבנתיבם אנו צועדים". 

עוד אמר: "אני מצפה ממשלת ישראל לומר עד כאן לאלו הכופרים בזכותנו על גוש עציון ועל הארץ כולה. בשעה שהם זוממים להרוס - תבנו ותשקיעו כאן למען דורות הבאים ולמען נצח ירושלים!