בתגובה לשריפת עמדה צבאית: צה"ל השמיד מנהרה בעזה

מטוסי חיל האוויר הפציצו מטרות טרור של חמאס "בתגובה להצתת עמדה צבאית בשטח ישראל. צה"ל נחוש להמשיך לממש את משימות ההגנה ולהבטיח ביטחון לאזרחי ישראל". צפו בתיעוד שריפת העמדה הצבאית

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/05/18 08:03 ט בסיון התשעח

בתגובה לשריפת עמדה צבאית: צה"ל השמיד מנהרה בעזה
תקיפה נוספת בעזה. תמונת ארכיון של מטוס האדיר, צילום: דובר צה"ל

חיל האוויר תקף הלילה (רביעי) מטרת טרור של חמאס בצפון רצועת עזה, זאת בתגובה לחדירת המחבלים יממה קודם לכן והצתת עמדה צה"לית על גדר הרצועה.

מטוסי קרב הפציצו מנהרה של חמאס ותי מטרות טרור נוספות של הכוח הימי השייכות לארגון הטרור העזתי.

מדובר צה"ל נמסר כי "התקיפות בוצעו בתגובה להצתת עמדה צבאית בשטח ישראל אתמול בבוקר על-ידי מספר מחבלים שחצו מרצועת עזה, וכן לאור המשך ניסיונות ההעברה של רחפנים ועפיפונים לשטח ישראל לצורכי טרור והבערת שטחים".

https://www.facebook.com/abualiblog/videos/1859795994042789/
 
עוד נאמר בהודעה כי "צה"ל רואה בחומרה רבה את המשך הניסיונות היום-יומיים של ארגון הטרור חמאס לפגוע בתשתיות ביטחוניות בשטח ישראל תוך איום על ביטחון התושבים והחיילים, ונחוש להמשיך לממש את משימות ההגנה ולהבטיח ביטחון לאזרחי ישראל".
 
כמו כן, בצבא המשיכו לראות בחמאס כאחראי הבלעדי לנעשה ברצועה והבהירו כי "הוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור המתבצעות מעזה כנגד אזרחי ישראל וריבונותה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן