ברקת: "לא אתמודד על ראשות העיר"

ראש עירית ירושלים בעשור האחרון הודיע באופן רשמי כי יעזוב את תפקידו בתום הקדנציה הנוכחית ויתמודד ברשימת הליכוד, "החלטתי לשרת את ישראל ברמה הלאומית ולחזק את תנועת הליכוד"

חדשות כיפה משה ויסטוך 25/03/18 12:32 ט בניסן התשעח

ברקת: "לא אתמודד על ראשות העיר"
לא יתמודד על ראשות העיר. ניר ברקת, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, הודיע היום (ראשון) באופן רשמי כי לא יתמודד פעם נוספת על תפקידו ויעבור לרשימת הליכוד לקראת הבחירות הקרובות

"לפני 16 שנים עזבתי את כל עסקי והתמסרתי, תמורת שקל לשנה, להצלת ירושלים העיר בה גדלתי ובה הקמתי את משפחתי", אמר ברקת בסרטון שהפיץ בפייסבוק.

לדבריו, "במשך עשור ויחד עם שותפים רבים, ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו, חוללנו מפנה היסטורי והחזרנו את ירושלים לפסים של צמיחה עם התקציב הגדול ביותר בתולדות העיר".

עוד הוא אמר כי "לאחר שירושלים עלתה על המסלול הנכון, לא אתמודד לקדנציה שלישית לראשות העיר. בסיום הקדנציה אעזוב את העירייה, אבל לעולם לא אעזוב את ירושלים. הצלחתה של ירושלים המאוחדת, בירת הנצח של העם היהודי היא הצלחתה של מדינת ישראל".

https://www.facebook.com/nir.barkat/videos/1412129495559667/

ברקת ציין באופן רשמי כי פניו מועדות לליכוד, "כעת, החלטתי לשרת את מדינת ישראל ברמה הלאומית ולחזק את תנועת הליכוד שבדרכה אני מאמין בכל לבי ובכוונתי לבקש את תמיכת חבריה בבחירות הקרובות.

"אבי תמיד איחל לי ולאחיי שנזכה לשרת את מדינת ישראל ללא הצורך לבקש דבר בתמורה. בכל תפקיד שהציבור יטיל עלי, אמשיך לשרת בשקל לשנה וארתום את ניסיוני וכישוריי כקצין בצנחנים, כיזם הייטק וכמי שהנהיג את העיר המרתקת והמורכבת ביותר לניהול, למענכם, אזרחי ישראל".

ברקת הוא רס"ן במילואים מהצנחנים שנפצע בעת שירותו בלבנון לאחר התקלות במחבל. הוא נמנה עם מייסדי חברת צ'ק פוינט, בה כיהן כיו"ר הראשון, ולפני כעשור וחצי החל בפעילותו הפוליטית בבירה. תחילה כראש אופוזיציה ולאחר מכן כנבחר לראשות העיר

יש לציין כי מאז שהצטרף ברקת לשורות הליכוד הוא פקד, כך על פי מטהו, למעלה מ-10,000 מצטרפים חדשים.