בעל היכה את נציגת אשתו בבית הדין הרבני בנתניה

הגבר התנפל על עורכת דינה של רעייתו, השוהה במקלט לנשים מוכות, היכה אותה בפניה ונעצר על ידי כוח האבטחה של המקום. מזכיר בית הדין ל'כיפה': "21 שנים שאני נמצא במערכת בתי הדין ואני לא מכיר מקרה כזה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 22/05/18 17:01 ח בסיון התשעח

בעל היכה את נציגת אשתו בבית הדין הרבני בנתניה
תמונת אילוסטרציה, צילום: מדף הפייסבוק של יד לאחים

אירוע חריג בבתי הדין הרבני: גבר אלים שנמצא בהליכי גירושין עם אשתו הכה היום (שלישי) את באת כוחה של רעייתו בדיון שהתקיים בבית הדין הרבני בנתניה.

"21 שנים שאני נמצא במערכת בתי הדין ואני לא מכיר מקרה כזה", אמר ל'כיפה' המזכיר הראשי של בית הדין בנתניה הרב אלון ארביב, "בטח לא אלימות כל כך מזעזעת".

מדובר בזוג שזה הדיון השני במסגרת הליך הגירושין שלהם. הרקע לבקשת הגט של האישה הוא האלימות שהפגין כלפיה בעלה שנאלצה לעבור למקלט לנשים מוכות. במהלך הדיון, לאחר שבאת כוחה של האישה אמרה דברים שאינם מצאו חן בעיני הגבר, הוא התנפל עליה והיכה אותה בפניה עד שנפלה.

"הדיינים מיד הזמינו את כוחות האבטחה", סיפר הרב ארביב והוסיף כי "האחראי משמרת החדש, שהוא קצין במג"ב, השתלט במהירות על הגבר. המשטרה הגיעה תוך מספר דקות ולאחר תחקור שנעשה במקום הדיון נמשך בנוכחות השוטרים. אני מעריך שכעת, על רקע אלימות הגבר, יהיה לבית הדין עבודה קלה יותר".