בנט: "כבר בתחילת השבוע הבא נצליח לפתור את המשבר"

שר החינוך הביע אופטימיות ביחס לפתרון המשבר סביב חוק הגיוס, והבהיר כי "ראשי כל המפלגות בממשלה מעוניינים למנוע היגררות למערכת בחירות". גפני: "אני פותר את הבעיה בעשר דקות, מישהו לא מעוניין בכך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/18 11:07 כ באדר התשעח

בנט: "כבר בתחילת השבוע הבא נצליח לפתור את המשבר"
"מאוד אופטימי". בנט, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

"ראשי כל המפלגות בממשלה מעוניינים למנוע היגררות למערכת בחירות שתבזבז מיליארדי שקלים לאזרחי ישראל", כך אמר הבוקר (ד') שר החינוך נפתלי בנט בהתייחסות למשבר הקואליציוני סביב חוק הגיוס. לדבריו, "כולנו פועלים בתיאום כדי לקדם חוק שיאפשר חזרה למתווה הגיוס ההדרגתי של החרדים". 

בנט הוסיף: "אני מאוד אופטימי ומעריך שכבר בתחילת השבוע הבא נצליח לפתור את המשבר ולהמשיך בניהול אחראי של המדינה".

בתוך כך, יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני מיהדות התורה, התייחס למסר שהעביר ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשי הקואליציה, לפיו הוא מעוניין במציאת פתרון קבוע למשבר הגיוס. לדברי גפני, "המשבר בנושא חוק הגיוס פתיר לחלוטין. אין שום סיבה שלא יימצא פתרון, אך כפי הנראה מישהו לא מעוניין בכך. אין פה כל משבר עמוק שלא ניתן לפתור". 

עוד אמר גפני כי "אנחנו מאמינים שלומדי תורה – כל מי ש'תורתו אומנתו' צריכים דחייה, תמיד אמרנו את זה. בג"ץ פסל את זה. צריך להכין את זה, זה לוקח קצת זמן. להפוך את זה לבלתי פתיר זה לעשות צחוק. אני בעשר דקות פותר את הבעיה. אני לא יודע מי לא רוצה לפתור את זה. לא קיבלנו הצעה, גם אריה דרעי לא קיבל כזו".