בנט: "הנושא הפלסטיני מזויף כמו שהמדינה הפלסטינית מזויפת"

שר החינוך התראיין ל-BBC והתייחס למתח סביב הכרזת טראמפ בעניין ירושלים: "מה שמעניין אנשים כאן באזור הוא כיצד לבלום את איראן". בעניין חקירות נתניהו אמר: "הוא לא מושחת, אני כאן כדי לתמוך בו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/17 12:33 א בטבת התשעח

בנט: "הנושא הפלסטיני מזויף כמו שהמדינה הפלסטינית מזויפת"
שר החינוך נפתלי בנט, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

"הנושא הפלסטיני מזויף כמו שהמדינה הפלסטינית מזויפת", כך אמר אמש (ב') שר החינוך נפתלי בנט בריאיון לתכנית "HardTalk" ברשת BBC. בנט התייחס בדבריו לתגובתן של מצרים וסעודיה ששלו את קביעתו של טראמפ כי ירושלים היא בירת ישראל, והוסיף: "מדובר במס שפתיים. הנושא הפלסטיני הוא לא משהו חשוב בשיח העולמי והאזורי. מה שמעניין אנשים כאן באזור הוא כיצד לבלום את איראן".

בנט התייחס גם לאמירתו כי הוא מתכוון לרוץ לראשות הממשלה, והבהיר כי יעשה זאת רק אחרי שנתניהו יסיים את כהונתו בתפקיד: "אני תומך בממשלה של נתניהו וחלק ממנה. אני חושב שהוא עושה עבודה טובה ולא צריך לזרז את הפרישה שלו ממנהיגות ישראל".

בתשובה לשאלה אם לא תזמן את דבריו מתוך אמונה שעידן נתניהו מתקרב לסיומו, ענה שר החינוך: "אני לא חושב כך. אני מכיר את נתניהו 12 שנה. יש לו חוזקות, יש לו חולשות אבל הוא לא מושחת. אכפת לו בצורה עמוקה מישראל, הוא עובד קשה בשביל ישראל. למרות המחלוקות בינינו אני חושב שהוא עושה עבודה טובה. אכפת לו מישראל ואני כאן כדי לתמוך בו".

https://www.facebook.com/NaftaliBennett/videos/1648365781851750/