בנט בעקיצה לנתניהו: "מספיק עוטף עזה, לא צריך עוטף כפר סבא"

ראש הממשלה האשים בסדרת ציוצים בטוויטר את אבו מאזן, בהסתה לטרור, בהאדרת מחבלים ובחלקו ברצח לוחמת מג"ב הדס מלכא. שר החינוך לא התאפק והגיב כי נתניהו צודק, "לכן אסור להעניק לעבאס פרס של אלפי בניינים פלסטיניים על שטחים ישראלים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 20/06/17 08:37 כו בסיון התשעז

בנט בעקיצה לנתניהו: "מספיק עוטף עזה, לא צריך עוטף כפר סבא"
בנט ונתניהו בכנסת, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שחרר אמש (שני) שורת ציוצים בחשבון הטוויטר שלו, בהם האשים את יו"ר הרשות הפלסטינית בהסתה לטרור. שר החינוך הגיב על כך ותהה מדוע לאחר האשמות כאלה, הפלסטינים מקבלים פרס.

"באופן מפתיע", כתב נתניהו, "תנועת הפתח של הנשיא עבאס נטלה אחריות על אירוע הדקירה הקטלני ביום שישי של שוטרת ישראלית". תוך שהוא מתכוון לרציחתה של לוחמת מג"ב הדס מלכא הי"ד.

בהמשך לאחר ששיתף תמונה, בה מצולם טקס חניכת כיכר על שמו של חלאד עזאם, כתב ראש הממשלה:כי "מתן שם כיכר ציבורית נוספת עבור רוצח המונים מלמד צעירים פלסטינים לרצוח ישראלים. הפוך מאוד משלום".

נתניהו גם כתב על הקשר של יו"ר הרשות הפלסטינית לטבח במעלות בשנת 1974 וכתב: "הנשיא עבאס: תפסיק להרעיל את דעתם של בני הנוער הפלסטינים. חינוך לשלום, לא טרור". ובהמשך הוסיף כי "הנשיא הפלסטיני עבאס אומר לעולם כי הוא מחנך ילדים פלסטינים למען השלום. זהו שקר".

שר החינוך נפתלי בנט, הגיב לשרשרת הציוצים של נתניהו והוסיף בציוץ משלו כי "ראש הממשלה צודק. לכן אסור להעניק לעבאס פרס של אלפי בניינים פלסטיניים על שטחים ישראלים לאורך כביש שש. מספיק עוטף עזה, לא צריך עוטף כפר סבא".

כזכור בשבוע שעבר נחשף, כי ראש הממשלה אישר את הרחבת העיר קלקיליה ב-14,000 יחידות דיור עבור כ-50,000 תושבים, בהמהלך שעתיד להכפיל את העיר הפלסטינית. כוונה זו זכתה לגינוי בקרב חוגי הימין שטענו כי לא יתכן שבזמן הקפאת בניה ישראלית תאושר בניה כל כך מאסיבית עבור הפלסטינים.