בנט: "בממשלה הבאה אדרוש את תיק הביטחון"

ליברמן, מאחוריך: יו"ר הבית היהודי שב והצהיר כי מבחינתו בנימין נתניהו הוא המועמד הראוי לתפקיד ראש הממשלה, ואציין כי "אם הוא ירד מהבמה אני מתכוון להתמודד על ראשות הממשלה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/03/18 09:11 כא באדר התשעח

בנט: "בממשלה הבאה אדרוש את תיק הביטחון"
חושק בתפקיד שר הביטחון הנוכחי. בנט וליברמן, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, סימן הבוקר (חמישי) את התנאי המרכזי שלו לכניסה לממשלה הבאה במידה ותוקם על ידי בנימין נתניהו

בראיון לאילנה דיין בגלי צה"ל הוא נשאל האם לא יסכים לוותר הפעם על תיק הבטחון במידה וראש הממשלה ירכיב את הממשלה הבאה.

"כן בהחלט", השיב בנט והדגיש כי הוא "לא מתכוון לדחוק את נתניהו החוצה, אבל אם הוא ראש הממשלה אני בהחלט מתכוון בפעם הבאה לדרוש את תיק הבטחון, אני חושב שזה חיוני". לצד זה הוא שב ואמר כי "אם הוא ירד מהבמה אני מתכוון להתמודד על ראשות הממשלה".

ראש הממשלה בניין נתניהו

ראש הממשלה בניין נתניהוצילום: פלאש 90. יונתן סינדל

בהתייחסות מוקדמת של שר החינוך הוא צייץ בטוויטר כי המשבר הפוליטי בישראל סביב חוק הגיוס הוא בר חלוף, "מסכם שבוע מאוד מוצלח בוושינגטון ועכשיו בניו יורק, אם כי יש פה סערה די גדולה. גם בישראל אני מבין שיש סערה פוליטית אבל כמו הסערה הזו, גם היא תחלוף".

לדבריו, "ביום ראשון נשב כולם ונסדיר את העניינים. התמיכה שאנו רואים פה בארצות הברית, גם בציבור וגם בקרב נבחרי הציבור בקונגרס ובסנאט, היא תמיכה עצומה, מקיר אל קיר, דמוקרטים ורפובליקנים כאחד. יש לנו פה גב רציני"..

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן