בלב כואב: רעות סלומון פונה בדמעות לאביה

"אבא שלי אלעד", אמרה בתו של אלעד סלומון, שנרצח בפיגוע בנווה צוף, בטקס ליום הזיכרון לא הצליחה לעצור את הדמעות יחד עם שאר הנוכחים, "תמיד תהיה איתי. בכיתה, בבית, בלב.. כל חיי אתגעגע כל כך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/04/18 07:13 ג באייר התשעח

בלב כואב: רעות סלומון פונה בדמעות לאביה
רעות סלומון מדברת על אביה, צילום: צילום מסך

לפני פחות משנה היא איבדה את סבה, דודתה ואביה בפיגוע הרצחני בנווה צוף וזהו יום הזיכרון הראשון שלה ללא אבא אלעד. כשרעות סלומון הצעירה ניסתה אמש (שלישי), בטקס יום הזיכרון שנערך בכנסת, לפנות אליו ולספר לו עד כמה היא מתגעגעת אליו אין לב שלא נקרע.

"אבא יקר שלי אלעד, אני גאה ומעריצה אותה, שלחמת במחבל עד שלא יכולת יותר, כדי שנספיק להתחבא", אמרה רעות בטקס "שרים לזכרם" שנערך מעמד ראש הממשלה, יו"ר הכנסת, מפכ"ל המשטרה, שרים וח"כים.

https://www.facebook.com/arik.benshimon/videos/1972003049517730/

"אבא, אם לא היית מעכב אותו שם", היא המשיכה, "הוא היה מגיע אלינו ולאימא, לקומה שמעל, ומי יודע מה היה קורה אז... אבא שלי אלעד, אני יודעת שהיית גאה בנו ובאימא הגיבורה שלנו, ששמרה עלינו - על כל החמישה, שלא נוציא הגה, למרות ששמענו כל מה שקורה למטה".

"אבא שלי אלעד", היא ניסתה להמשיך כשהדמעות חונקות את גרונה ואמה, מיכל, מנסה לתמוך בה, "תמיד תהיה איתי. בכיתה, בבית, בלב.. כל חיי אתגעגע כל כך. כל חיי אחכה לידית הדלת שנפתחת, ואחכה לך אבא. חולמת שאתה  עומד שם, ואני רצה אליך  ואתה  מחבק אותי חזק חזק... אבא, היית, ותמיד תישאר האבא הכי הכי בעולם. אני מודה לקב"ה שנתן לי אבא כזה, ואני שואלת בלבי, למה אבא שלי, אלעד,  נלקח ממני כל כך מהר... אוהבת ומתגעגעת לנצח- רעות".

אלעד סלומון הי"ד נרצח בקיץ האחרון, יחד עם אביו יוסף ואחותו חיה, לאחר שמחבל פרץ לבית המשפחה שבנווה צוף ודקר אותם למוות באמצע סעודת ליל שבת.