ביקורו של סגן נשיא ארה"ב בירושלים שוב נדחה

מייק פנס, סגן נשיא ארה"ב, שהיה אמור לנחות בישראל מחר, יישאר במולדתו כדי להשתתף בהצבעה על רפורמת המס של טראמפ

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/17 09:33 א בטבת התשעח

ביקורו של סגן נשיא ארה"ב בירושלים שוב נדחה
מייק פנס, צילום: Gino Santa Maria / Shutterstock.com

הבית הלבן הודיע הלילה (ג') כי סגן נשיא ארה"ב, מיייק פנס, לא יגיע מחר לישראל, וכי ביקורו נדחה לאמצע חודש ינואר. פנס יישאר בארה"ב כדי להשתתף בהצבעה בסנאט על רפורמת המס שמבקש הנשיא טראמפ להעביר, שבה נוכחותו חשובה, זאת בשל הרוב הדחוק שבו מחזיקים הרפובליקנים.

פנס היה אמור להגיע לישראל כבר שלשלום, אך ביקורו נדחה למחר בשל הצבעות שונות הקשורות לרפורמת המס שבהן לקח חלק. כעת הביקור נדחה בשנית, בשל אירועי חג המולד הקרבים הוא יתקיים רק בעוד כמה שבועות.

 דוברת בגן הנשיא אמרה כי "קיצוצי המס הגדולים ביותר בהיסטוריה של ארה"ב הם ציון דרך משמעותי עבור הנשיא טראמפ ועבור מיליוני עובדים אמריקנים. סגן הנשיא מחוייב להעביר את הרפורמה הזו את קו הסיום. סגן הנשיא מצפה לבקר בישראל ובמצרים בינואר".

אמש פורסם בחדשות עשר כי במסגרת ההכנות לביקור בירושלים פנס וצוותו ביקשו לערוך מסיבת עיתונאים בכותל המערבי. הבקשה נתקלה בהתנגדותו של רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ', שטען כי אין זה מן הראוי לערוך מסיבת עיתונאים באתר הקדוש. על פי הדיווח, בשיחות סגורות ציין הרב רבינוביץ' כי התנגדותו נובעת גם מחשש שאירוע כזה יעורר תגובות אלימות מצד הפלסטינים ויביא להסלמה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן