ביום רביעי: ביטן יחזור לחדר החקירות

יו"ר הקואליציה, שחשוד בקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים, ייחקר פעם נוספת בפרשת השחיתות בעיריית ראשל"צ. המקורבת אליו שנחקרה טענה: "לא אני הפקדתי מאות אלפי שקלים בחשבון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/17 22:41 טז בכסלו התשעח

ביום רביעי: ביטן יחזור לחדר החקירות
ח"כ דוד ביטן, צילום: תומר ניוברג פלאש 90

אחרי שאתמול נחקר במשך יותר מ-13 שעות, יו"ר הקואליציה דוד ביטן צפוי להיחקר פעם נוספת ביום רביעי, במסגרת פרשת השחיתות בעיריית ראשון לציון. ביטן חשוד בקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים, והערב (ב') פורסם בחדשות 10 כי הוא הכחיש בתוקף את החשדות נגדו.

 "מעולם לא קיבלתי שוחד ולא הלבנתי הון", אמר ביטן בתגובה לטענות כי קיבל שוחד מבן במשפחת הפשע ג'רושי. "אני לא מכיר את המשפחה הזאת ומעולם לא פגשתי אותם", הוסיף.

על פי החשד ביטן עזר לקדם מכירת קרקעות לאיש עסקים "במתחם האלף" בראשון לציון. איש העסקים היה לכאורה מעין איש קש, שייצג את העבריין חוסאם ג'רושי, שעל פי החשד נתן שוחד ליו"ר הקואליציה.

היום נחקרה שוב אישה המקורבת מאוד לביטן, שעל פי החשד מאות אלפי שקלים הועברו לחשבונה בשל היות חשבונו מעוקל. המקורבת לא הצליחה להסביר לחוקרים כיצד הסכומים הגיעו לחשבונה וטענה כי לא היא זאת שהפקידה אותם. האישה שוחררה אתמול למעצר בית של חמישה ימים.

ביטן עצמו התייחס לנושא, ואמר לחוקרים: "העברתי כספים מחשבון אחד לשני. אין בכך בעיה. לא פדיתי צ'קים והעברתי אותם לחשבון סודי".

אחר הצהריים הגיע ביטן לכנסת ואמר: "זה לא נעים, אבל אני ממשיך כרגיל". כשנשאל האם יתפטר ענה: "לא יודע מאיפה זה הגיע".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן