רשימת ”עוצמה לישראל“ לכנסת: אלדד, בן ארי, מרזל ואריה קינג

ברשימת המפלגה לכנסת שובץ אריה קינג, ממובילי ההתיישבות היהודית במזרח ירושלים. כמו כן שולבה גם מאי גולן, פעילה חברתית ונציגת תושבי השכונות בדרום תל אביב

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 05/12/12 12:51 כא בכסלו התשעג

רשימת ”עוצמה לישראל“ לכנסת: אלדד, בן ארי, מרזל ואריה קינג
יחצ, צילום: יחצ

חברי הכנסת אריה אלדד ומיכאל בן ארי הגישו את רשימת חברי מפלגתם, ”עוצמה לישראל“, לבחירות לכנסת ה-19. בראש הרשימה שובץ ח“כ אריה אלדד ואחריו, על פי ההסכם ביניהם, שובץ ח“כ מיכאל בן ארי.

אל שני חברי הכנסת המכהנים הצטרפו גם פעילי הימין ברוך מרזל, ששובץ במקום ה-3 ברשימה, ועו“ד איתמר בן גביר, ששובץ במקום ה-5. במקום הרביעי שובץ אריה קינג, פעיל ימין ישראלי, מקים הקרן לאדמות ישראל וממובילי ההתיישבות היהודית במזרח ירושלים. כמו כן שובצה ברשימה גם מאי גולן, נציגת תושבי השכונות בדרום תל אביב.

בימים אלה החל להתפרסם קמפיין מפלגת ”עוצמה לישראל“ - "אם אין חובות - אין זכויות". המפלגה העצמאית מכוונת כלפי הציבור הימני והימני קיצוני בישראל. ביום השקת המפלגה הסבירו ח“כ אלדד ובן ארי כי בכוונתם לפנות אל הואקום שנוצר במפה הפוליטית בעקבות האיחוד בין ליברמן לנתניהו. על פי הסקרים האחרונים, המפלגה עוברת את אחוז החסימה וזוכה לבין 2 ל-3 מנדטים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן