אריה אלדד מאשים: "הבית היהודי" תקף אותנו ופגע בגוש הימין

ירו בתוך הנגמ"ש: יו"ר "עוצמה לישראל" מאשים את "הבית היהודי" בקמפיין שלילי שהשאיר את מפלגתו מחוץ לכנסת, תוך אובדן כוח מכריע לגוש הימין

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 23/01/13 23:41 יב בשבט התשעג

אריה אלדד מאשים: "הבית היהודי" תקף אותנו ופגע בגוש הימין
דור גרבש-cc-by-sa, צילום: דור גרבש-cc-by-sa

ח“כ אריה אלדד, יו“ר מפלגת ”עוצמה לישראל“ שלא הצליחה לעבור את אחוז החסימה בבחירות לכנסת ה-19, תוקף הלילה (ד‘) את אנשי ”הבית היהודי“ וטוען כי הקמפיין שהובילה המפלגה נגד ”עוצמה לישראל“ - פגע בכוחה ופגע למעשה בכל גוש הימין.

”המאבק של הבית היהודי בנו, עם האמירות של ’הם לא יעברו את אחוז החסימה‘, הצליח להרתיע את המצביעים“, הסביר אלדד, שאמר כי ”בכך הבית היהודי גרמו לאבדן קולות רבים לימין, אבל הצליחו לחסוך מעצמם את העימות הקבוע עם האידיאולוגיה שלהם עצמם, שתהיה נתונה לכיפופים רבים מרגע שיכנסו לקואליציה“.

(61,825 קולות - 2 מנדטים שלא נכנסו לכנסת, "עוצמה לישראל". צילום: יחצ)

יו“ר ”עוצמה לישראל“ ביקש להודות לפעיליו: ”אל תיפול רוחכם, האמת שלנו תנצח. עשינו ככל שיכולנו. נמשיך לפעול למען המטרות שלנו גם מחוץ לכנסת“. נזכיר כי על פי תוצאות האמת, לא כולל קולות החיילים, ”עוצמה לישראל“ זכתה ב-61,825 קולות, יותר משני מנדטים ש“נזרקו לפח“ ולא עברו את אחוז החסימה.

עו“ד איתמר בן גביר, מבכירי ”עוצמה לישראל“ ומי שעומד מאחורי קמפיין המפלגה, התייחס מוקדם יותר לתוצאות הבחירות וביקש להודות לתומכי המפלגה, שהצליחו להביא אותה קרוב-מאוד-מאוד לאחוז החסימה. ”הייתה מסירות נפש עצומה“, אומר בן גביר, ”הפעילים עבדו בתנאים קשים וכמעט בלתי אפשריים, בלי עניין של כסף אלא אך ורק אידיאולוגיה“.

בן גביר העריך כי בקרוב יתכנסו ראשי המפלגה, ח“כ מיכאל בן ארי וח“כ אריה אלדד, כדי לנתח ”לבדוק ולשאול את עצמנו איפה טעינו, איזה ציבור נתן בנו אמון ומי לא התחבר אלינו“. בן ארי עצמו הודה לפעילים ואמר כי הוא ”לא מתחרט על הדרך, על האמונה ועל הערכים“. הוא הבטיח כי ”נלחמנו ונמשיך להיאבק למען מדינה יהודית - מחוץ לכנסת“.