אקט סימבולי: מועלם-רפאלי וגליק עלו להר הבית

לקראת יום הזיכרון ויום העצמאות ביקרו יו"ר הבית היהודי וחבר הכנסת מהליכוד באתר הקדוש יחד עם קבוצת משפחות שכולות. מועלם-רפאלי סיפרה על בעלה המנוח ועל נכדה הבכור שנולד לאחרונה וקרוי על שמו

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/18 09:35 ל בניסן התשעח

אקט סימבולי: מועלם-רפאלי וגליק עלו להר הבית
מועלם-רפאלי וגליק בהר הבית, צילום: ללא קרדיט

יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ שולי מועלם-רפאלי, וח"כ יהודה גליק מהליכוד עלו הבוקר (א') לביקור בהר הבית יחד עם עם קבוצה של משפחות שכולות. 

לקראת יום הזיכרון ויום העצמאות שיחולו השבוע, החליטו משפחות שכולות לעלות להר כאקט סימבולי של ביטוי עצמאות. מועלם-רפאלי, הנמנית עם משפחת השכול, עלתה עמם דיברה בדמעות על בעלה המנוח ועל נכדה הבכור שנולד לאחרונה וקרוי על שמו. ח"כ גליק דיבר בהתרגשות על אשתו יפה ז"ל.

טרם העלייה, פנתה מועלם-רפאלי בעניין לראש הממשלה במהלך סוף השבוע. "אני מכבדת את ההחלטה להגביל עליית חברי כנסת להר. יחד עם זאת אני מבקשת לשקול מחדש את העניין ולאפשר לי לעלות עימם באופן חד פעמי על מנת לחזק ולהביע הזדהות עם משפחת השכול, שאני חלק ממנה", כתבה לנתניהו.

"אציין כי בקיץ אשתקד עליתי להר הבית עם ח"כ יהודה גליק במסגרת פיילוט שאפשר לחברי כנסת לעלות. שהותנו במקום עברה בשקט מופתי, ללא שום הפרעה או מחאה מצד הערבים ולאחר מכן לא היו תקריות חריגות כתגובה לעלייתנו להר", הוסיפה.

צילום: ללא קרדיט

צילום: ללא קרדיט

צילום: ללא קרדיט