אלמנת הנרצח: "זה לא יחזיר לי אותו הביתה"

מרים אשתו של איתמר בן גל הי"ד, התייחסה לתפיסת המחבל שרצח את בעלה, "האמת היא שאני לא מרגישה כלום". לדבריה, "הנחמה היחידה שלנו הדבר היחיד שימנע עוד רצח כזה הוא בנייה. אני לא מבינה למה ראש הממשלה מחכה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 18/03/18 08:17 ב בניסן התשעח

אלמנת הנרצח: "זה לא יחזיר לי אותו הביתה"
מרים בן גל, אמה ויוסי דגן, צילום: מועצת אזורית שומרון

מרים בן גל, אלמנתו של איתמר הי"ד, הגיבה הבוקר (ראשון) למעצר המחבל שרצח את בעלה בדקירות סכין כניסה לאריאל לפני כחודש וחצי.

"האמת היא שאני לא מרגישה כלום", היא אמרה בכאב, "זה לא יחזיר לי אותו הביתה ולא ימנע ממחבל אחר לקום ולרצוח שוב ולהרוס משפחה אחרת"

לדבריה, "הנחמה היחידה שלנו הדבר היחיד שימנע עוד רצח כזה הוא בנייה. הקמת עיר כתשובה לרצח.  אני לא מבינה למה ראש הממשלה מחכה. אני מבקשת ממנו הבוקר. מתחננת. תודיע על אישור בניית 800 יחידות הדיור בהר ברכה ובכך הפוך אותה לעיר. זו הנחמה שלנו ושל כל עם ישראל זו תהיה התשובה האמיתית לרצח של איתמר".

"לא יחזיר לי אותו הביתה". מעצר עאשי הלילה

"לא יחזיר לי אותו הביתה". מעצר עאשי הלילהצילום: דובר צה"ל

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, אמר בעקבות מעצר המחבל כי "המעגל נסגר. יידע כל מחבל רוצח, שנשים עליו את היד ונבוא איתו חשבון . אני מברך את כוחות הביטחון על פעולה מודיעינית מוצלחת".

"למה נתניהו מחכה?". פעילות צה"ל בשכם

"למה נתניהו מחכה?". פעילות צה"ל בשכםצילום: דובר צה"ל

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן,בירך בשם תושבי השומרון את אנשי מערכת הביטחון ואמר כי "כולנו יחד עם כלל אזרחי המדינה שמחים שהמחבל המתועב נלכד". לצד זה הוא ציין כי "חשוב להדגיש שתפיסת המחבל היא לא הנחמה שלנו - בבניין הארץ ננוחם".

דגן חזר על דרישתה של מרים בן גל ואמר כי על נתניהו לאשר "את בניית 800 יחד בהר ברכה ובכך להפוך אותה לעיר. זו תהיה התשובה הציונית והנכונה לרצח הנפשע הזה שגזל מ 4 ילדים את אביהם. האמירה של משפחת בן-גל היא ערכית, מוסרית ונכונה מאין כמוה. אני קורא לראש הממשלה להודיע עוד היום על אישור הבנייה בהר ברכה בישיבת הממשלה".