אלמנת אברהם חסנו התמוטטה במאהל המחאה מול בית ראש הממשלה

רותי חסנו, שפתחה בשביתת רעב כמחאה על היעדר ההשקעה במרכיבי הביטחון ביו"ש, איבדה את הכרתה ופונתה לקבלת טיפול רפואי. יוסי דגן: "מצער מאוד שאם למשפחה שכולה צריכה להגיע למצב כזה כדי להציל חיים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 07/11/17 17:36 יח בחשון התשעח

אלמנת אברהם חסנו התמוטטה במאהל המחאה מול בית ראש הממשלה
חסנו מפונה לבית החולים, צילום: רועי חדי

דרמה קטנה התרחשה היום (שלישי) במאהל המחאה של המשפחות השכולות וראשי הרשויות ביו"ש, כשרותי חסנו, אלמנתו של אברהם הי"ד שנרצח בפיגוע דריסה, התעלפה בעודה שובתת רעב.

חסנו פתחה לפני כשבועיים יחד עם משפחות שכולות נוספות במחאה מול בית ראש הממשלה על היעדר ההשקעה בתשתיות בהתיישבות, החלה לפני שלושה ימים גם בשביתת רעב.

לאחר שחשה לחץ בחזה ואף איבדה את הכרתה, הוזעקו למקום צוותי חירום רפואיים שפינו אותה לבית החולים שערי צדק לקבלת טיפול רפואי. 
עוד לפני כן היא אמרה כי היא לא תזוז ממאהל המחאה עד אשר יוסדרו בקשות המשפחות וראשי המועצות.

ראש המועצה האזורית שומרון ואחד ממובילי המחאה יוסי דגן התייחס לאירוע: "מצער מאוד שאם למשפחה שכולה צריכה להגיע למצב כזה כדי להציל חיים. זה תפקידה של הממשלה למנוע את הפיגוע הבא. אני קורא לראש הממשלה להתעשת לקבוע קבינט למחר ולהעביר אישור תקציבי אמיתי לכבישים העוקפים ולמרכיבי הבטחון". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן