אכזבה: ציפי חוטובלי מונתה רק לסגנית שר התחבורה

נתניהו העדיף למנות את לימור לבנת לשרה, על חשבונה של חוטובלי, שזכתה במקום ה-10 בפריימריז לרשימת "הליכוד". ח"כ פייגלין מונה לסגן יו"ר הכנסת

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 18/03/13 15:16 ז בניסן התשעג

אכזבה: ציפי חוטובלי מונתה רק לסגנית שר התחבורה
יחצ, צילום: יחצ

האישה הראשונה של ”הליכוד“, שזכתה במקום ה-10 ברשימת המפלגה לאחר שזכתה במקום ה-12 וקודמה למקום העשירי המשוריין לנשים, קיבלה היום (ב‘) מראש הממשלה בנימין נתניהו את המינוי המאכזב של סגנית שר התחבורה. אפילו מירי רגב זכתה לתפקיד משמעותי יותר, כראש ועדת הפנים של הכנסת.

חוטובלי אמרה היום כי היא "מודה לראש ממשלת ישראל על האמון שנתן בי. אני שמחה לעבוד בשיתוף פעולה עם שר התחבורה ישראל כץ, שפיתח בצורה משמעותית את התחבורה הציבורית בישראל. תנופת העשייה תמשיך גם בממשלה הקרובה בחיבור פריפריה למרכז, שדרוג מערך התחבורה והכבישים ביהודה ושומרון ומאבק בתאונות הדרכים".

לפני שבוע, היא נשמעה קצת פחות מנומסת, כשבראיון ל“גלי ישראל“ היא מתחה ביקורת על נתניהו וטענה כי מינויה של לבנת לשרה הוא טעות. ”זאת שגיאה לראות בפוליטיקה הישנה של מיחזור כל רשימת השרים, הדבר לא נכון, הציבור בסופו של דבר מסתכל על הרשימה הזאת של הליכוד ויגיד שאם הממשלה לא מחדשת את פניה, בשביל מה הלכנו למערכת פריימריס כל כך קשה", אמרה חוטובלי.

(צילום: אתר הכנסת)

לדבריה, "יש אנשים שהתפקדו למפלגה, יש אנשים שבאמת כל עניינם הוא לעצב את רשימת הליכוד לכנסת הבאה. במובנים מסוימים זו הבעת אי-אמון בתהליך הבחירה. לימור לבנת הגיעה לתחתית הרשימה, אחרי שעשתה הרבה שנים שירות מאוד טוב למדינה".

בתוך כך, ח“כ משה פייגלין מונה לסגן יו“ר הכנסת. מוקדם יותר היום הוא נפגש עם נתניהו שהציע לו את התפקיד - ופייגלין אישר. ”כפי שהודעתי לאורך כל הדרך, אין לי שום בקשות וציפיות לקידום אישי“, אמר פייגלין השבוע, ”אעזור כמיטב יכולתי לתפקוד הממשלה, והעומד בראשה. אמשיך לפתח את האלטרנטיבה האמונית להנהגת ישראל בעתיד“. ח"כ יולי אדלשטיין, לשעבר שר ההסברה, מונה ליו"ר הכנסת.