אושר פתרון זמני לנתיב האבות. התושבים: "נתניהו ובנט לא לומדים מהטעויות בעמונה ובמגרון"

בישיבת מועצת התכנון של המנהל האזרחי אישרו הפקדת יחידות דיור למשך 3 שנים, עבור תושבי השכונה שיתפנו מבתיהם בעוד מספר חודשים. התושבים: "יש לטפל בשורש הבעיה, למנוע את ההרס המיותר ועד אז לחוקק חוק שיעכב את ההריסה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 17/10/17 13:32 כז בתשרי התשעח

אושר פתרון זמני לנתיב האבות. התושבים: "נתניהו ובנט לא לומדים מהטעויות בעמונה ובמגרון"
רוצים פתרון. נתיב האבות, צילום: פלאש 90. גרשון אלינסטון

מועצת התכנון העליונה של המנהל האזרחי (מת"ע) אשרה היום (שלישי) את הפקדתן של 17 יחידות דיור זמניות למשך 3 שנים עבור תושבי שכונת נתיב האבות.

לפי ההחלטה, תושבי השכונה הנמצאת כיום ביישוב אלעזר שבגוש עציון ושעתידים להתפנות מבתיהם עד לחודש מרץ 2018, צפויים להתגורר באזור שבעתיד יצורף לתחום השיפטו של היישוב אלון שבות.

תושבי השכונה, המונה 17 משפחות, לא אהבו את ההחלטה וטענו כי "ההחלטה על הנייר למתן פתרון זמני לתושבי השכונה אינה מספקת ומוכיחה שוב את אזלת היד של הממשלה מול ארגוני השמאל הקיצוני המנצלים לרעה את מערכת המשפט כדי להגשים את שאיפותיהם הפוליטיות".

התושבים קראו "לראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החינוך נפתלי בנט, שרי הממשלה וחברי הכנסת לא לחזור על טעויות העבר במגרון, עמונה, עפרה ובית אל, להתעשת ברגע האחרון ולהפסיק את גרירת הרגליים בנסיון להציג כאילו יש פתרון לתושבי נתיב האבות. יש לטפל בשורש הבעיה ולמצוא פתרון כולל לשכונת נתיב האבות ולמנוע את ההרס המיותר ועד אז לחוקק חוק שיעכב את ההריסה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן