אושרה התב"ע של מגרון

בעקבות אישור היישוב המחודש מקווים מפוני מגרון כי לאחר 5 שנות ציפיה יחלובקרוב לבנות את 86 יחידות הדיור שלהם, אחת התושבות: "אני מאוד מקווה שהאישור לא ישאר על הנייר. הגיע הזמן לתקן את העוולה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 18/10/17 11:40 כח בתשרי התשעח

אושרה התב"ע של מגרון
התושבים וילדי מגרון בהפגנה, צילום: מטה המאבק מגרון

מועצת התכנון העליונה המשיכה היום (רביעי) במתן אישורי הבניה שבו החלה אתמול ולאחר שקודמו תכניות הבניה בבית אל ובעמיחי, הגיע גם תורם של עקורי מגרון.

5 שנים לאחר שפונו מבתיהם ועל רקע הבטחת ראש הממשלה בנימין נתניהו, אושרה היום באופן סופי התב"ע ליישוב הקבע החדש שיאפשר את בנייתן של 86 יחידות הדיור.

ממטה מגרון נמסר: "אנו מברכים על קבלת ההחלטה לאישור התכנית- מדובר בצעד ראשון והכרחי. עם זאת השלב הקריטי מתחיל עכשיו- אנו מצפים מראש הממשלה ושריו לקדם מיידית את הליכי הבנייה עצמם. הגיע הזמן להפסיק  את העוול שנמשך כבר למעלה מחמש שנים. תמו זמני הדיבורים וההבטחות והגיעה העת לעבור למעשים וקביעת עובדות בשטח".

תושבת היישוב, חוה גילה, אמרה: "עדיף מאוחר מאשר לעלולם לא. אני מאוד מקווה שהאישור הזה לא ישאר על הנייר ושהמדינה תחל בבניית הישוב בקרוב. הגיע הזמן לתקן את העוולה. אני וכל תושבי מגרון כבר מחכים להקמת הישוב".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן