אורי ורואי ליפניק ז"ל הובאו למנוחת עולמים

אבי הילדים, אוהד, הגיע להלוויה כשהוא על גבי אלונקה. אשתו שירלי ובנם הבכור עדיין מאושפזים במצב קשה. הרב לבנון: "צריך להרים מעפר, להרים את חוות גלעד, את שבי שומרון, את משפחת ליפניק. נוחו בשלום ילדים מתוקים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/18 20:38 ח בשבט התשעח

אורי ורואי ליפניק ז"ל הובאו למנוחת עולמים
אורי מימין ורואי משמאלה הובאו למנוחות, צילום: באדיבות המשפחה

שניים מילדי משפחת ליפניק, אורי בת ה-12 ורואי בן ה-8 שנהרגו בתאונת הדרכים אמש, הובאו הערב (רביעי) למנוחת עולמים בבית העלמין שביישוב שבי שומרון.

מחזה מרגש נרשם כשאב המשפחה,אוהד, הגיע כדי ללוות את ילדיו בפעם האחרונה כשהוא מובל על אלונקה, זכר לתאונה הקשה שאירעה כשרכב פלסטיני התנגש ברכבם.

"אנחנו פונים בתפילה ובברכה לחזק את האבא היקר", אמר רב המועצה האזורית שומרון אליקים לבנון, "שתעמוד על רגליך ושהרופאים יצליחו להחזיק ולתמוך במשפחה".

בהמשך הוא אמר, "אנחנו חווים הרבה אירועים של תאונות דרכים. צריך להרים מעפר, להרים את חוות גלעד, את שבי שומרון, את משפחת ליפניק. נוחו בשלום ילדים מתוקים".

רבה העיר צפת, הרב שמואל אליהו, אמר גם הוא דברי הספד, "אולי סוף אדם למות, אבל לא ככה. לא באופן הזה. איך אפשר בשעה כל כך כואבת לראות שני ילדים כאן שוכבים לפנינו? רק אתמול היו מלאי חיים. והכול, למה? מנהיגה פרועה. מזלזול בחיים. מאנשים שאין להן כבוד לחיים, לשמחה או לילדים".

מלבד אוהד שנפצע באורח בינוני, נפצעו בתאונה גם אשתו שירלי ובנם הבכור, שאמור לחגוג בקרוב בר מצווה, באורח קשה. בן נוסף, תינוק בן חמישה חודשים נפגע באורח קל.

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי ככל הנראה כתוצאה ממהירות מופרזת סטה הרכב הפלסטיני ממסלולו, פגע במעקה הבטיחות וחדר לנתיב הנסיעה של בני משפחת ליפניק.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן