נעים להכיר: עתניאל

ישיבת הסדר, בריכה, בית ספר, חוגים ובנוסף לכל קהילה תוססת ופעילה. את כל זה תוכלו למצוא בישוב עתניאל בדרום הר חברון

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף היישוב עתניאל 03/05/16 15:51 כה בניסן התשעו

נעים להכיר: עתניאל

אוכלוסיה:

הישוב עתניאל הוקם בשנת 1983, הישוב נקרא על שמו של השופט עתניאל בן קנז שחי לפני כשלושת אלפים שנה ממש באזור זה, ממול לישוב נמצאות גולות מים המיוחסות לסיפור המקראי על עכסה ביתו של כלב בן יפונה ואשתו של עתניאל.
ביישוב כ- 160 משפחות מכל גווני הקשת החברתית, בעלי עיסוקים שונים ויוצרים יחד קהילה מגוונת, תוססת ומתחדשת. היישוב עתניאל הוא מהיישובים הגדולים במועצה האזורית ומציע שירותים רבים לתושביו.

מחירים:
היישוב נמצא בתנופת בניה משמעותית, הכוללת בנייה פרטית במגרשים של כחצי דונם, מדורגים- פרוייקט של חברת "אמנה" המציעה בתים פרטיים למכירה, זאת בנוסף ליחידות דיור ובתים המוצעים להשכרה.
בתים לקניה: בית 3-4 חדרים: 650,000 - 950,000, בית 5-6 חדרים:1,300,000 -1,100,000
מחירי השכרה: קראוון: 950 ₪, בית 3-4 חדרים: 1800-2500, בית 5-6 חדרים: 3000- 3500

אופי היישוב:
היישוב הינו קהילתי דתי ומגוון, בו לכל תושב יש את היכולת לבחור את רמת המעורבות והשותפות שלו בחיי הקהילה. הקהילה מגוונת הן בגיל- חברה צעירה ותוססת לצד מועדון אמצע החיים, והן בתחומי עניין ומקצועות.

בתי כנסת:
ביישוב ישנם ארבע בתי כנסת פעילים, בית הכנסת המרכזי משמש את כלל התושבים ונוסח התפילה נקבע על ידי החזן הן בחול והן בשבת, בנוסף ישנו בית כנסת ספרדי.

בראש השנה ויום כיפור מתקיימות במקביל תפילות בישיבת ההסדר ביישוב אליהן מגיעים מאות רבות של מתפללים ומתפללות מכל רחבי הארץ.

קהילה
הקהילה בעתניאל היא קהילה פעילה ומאפשרת, ישנה רכזת קהילה ופעילויות חברתיות ותרבותיות לכל אורך השנה עם דגש לחופשים. בנוסף ישנו מערך חוגים ביישוב לכל שכבות הגיל בתחומי עניין רבים כגון: בלט, מוזיקה, ציור, ריקוד, חוגי שחיה, תלמוד תורה, מוטוריקה, אומנויות לחימה, כדור סל, כדור רגל ועוד.

תחבורה:
התחבורה הציבורית מתבססת על האוטובוסים של אגד ושל החברה לפיתוח. בנוסף קיים ווצאפ יישובי של טרמפים לכל רחבי הארץ, ללא ספק שדרוג משמעותי לכל מי שאין לו רכב.

חינוך
ביישוב קיימת מרכת חינוך רב גילאית ענפה ברמה הטובה ביותר, פעוטון, גנים, בית הספר, ישיבה תיכונית וישיבת הסדר. מערך הסעות בכל יום לחטיבת הביניים ולאולפנות בסביבה. בנוסף מערך חוגים מכל הסוגים, ספריות פעילות ותלמוד תורה לבנים ולבנות.

(צילום:350וידאו יוחאי הלל)

בריאות
ביישוב קיימת מרפאה הנותנת את מגוון השירותים הנצרכים לתושבי היישוב- כולל טיפת חלב ורופא.

פינוקים מיוחדים:
ביישוב בריכה הפתוחה בימות הקיץ, פיצריה, מכולת גדולה, ספריה, מועדון נוער, מועדון אמצע החיים, מועדון חברים. שביל טיול סובב היישוב הכולל פרגולות, פינות ישיבה ומעיין שכשוך מפנק, את הפרוייקט ייזמו ובנו נוער היישוב בזמנם הפנוי לזכר שלושת הנערים.
בנוסף אירוע מגבש ומחבר- טיולי גבריםנשים ליומיים מפנקים במיוחד, טיולי משפחות בחגים, אירועי קיץ ועוד...

רוצים עוד פרטים? לחצו כאן