נעים להכיר: מגדלי יורו

אין עיר שלא ניתן לבנות בה שכונה למגזר הדתי לאומי. ריקי לוי, בעלת ריקאו נדל"ן המשווקת מאות דירות למגזר הדתי לאומי, מסבירה על המגמות הנדל"ניות במגזר

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף חברת ריקאלו 24/05/16 11:00 טז באייר התשעו

נעים להכיר: מגדלי יורו
יחצ, צילום: יחצ

ביותר ויותר ערים חילוניות מוקמות שכונות שלמות למגזר הדתי-לאומי, שמחפש יותר מתמיד את ה"ביחד", לגור בקהילה שלמה. חברת ריקאלו, חברה צעירה ומבטיחה בתחום שיווק פרויקטים ויזמות נדל"ן, מתמחה בשיווק דירות למגזר הדתי לאומי, כשהיא שמה לנגד עיניה מקצועיות, אמינות ונחישות.

(הדמיה להמחשה)

ריקי לוי אומרת: "אנו רואים שאם בעבר מרכיב מרכזי בהחלטה למצוא בית חדש היה על ידי חיפוש בית ספר דתי או מקווה או בית כנסת, הרי שכיום מדובר גם על הרצון להשתייך לקהילה מגובשת של ממש, עם טיולים משותפים, חוגים לילדים, סדנאות משותפות לנשים ועוד".

תשתית כזו למשל קיימת בשכונת נחלים החדשה בתוך הדר גנים בפתח תקווה. פרויקט הדגל הנוכחי של החברה הוא "מגדלי יורו" של חברת יורו ישראל, המוקם בשכונה זו וכולל 190 יחידות דיור ב-3 מגדלים בני 18-16 קומות. בימים אלו משווק מגדל C, שהינו בן 17 קומות עם 65 דירות, ותמהיל הדירות כולל דירות בנות 5 ו-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

ריקי מציינת כי "הפרויקט הותאם בצורה אופטימלית לציבור הדתי לאומי, ומתוקף זה חלק גדול הדירות בו מרווחות במיוחד, וחלקן הגדול בנות 6 חדרים. הדירות המרווחות עונות על הצורך של משפחות דתיות לארח את הילדים במהלך השבת, מה שמסביר את הביקושים הגבוהים"

|לידים|

מגדלי יורו ישראל יוצאים כרגע בפריסייל במסגרתו יימכרו בפרויקט דירות 5 חדרים החל מ-1.79 מיליון ₪ ודירות 6 חדרים החל מ-1.99 מיליון ₪. המחיר כולל שכ"ט עו"ד, מחסן וחניה תת קרקעית. בנוסף, תוצע הטבת מימון במסגרתה ניתן לשלם 15% במעמד חתימת החוזה ואת היתרה באכלוס. באתר נמצאת דירה לדוגמא עם הפסיליטיז שבדירות בכל הפרויקט. מדובר במוצרים יוקרתיים של חברות מובילות דוגמת דלתות יוניק של פנדור, נגב קרמיקה, שינדלר מעליות מטבחי פנל ועוד.

צריך להבין, מציינת ריקי, "שמגמת השכונות ממחישה שבכל עיר בארץ ניתן למעשה לבנות שכונה לציבור הדתי לאומי, כל עוד יהיו לו את התשתיות המתאימות באזור, דוגמת מקוואות, בתי כנסת, בתי ספר, גני ילדים ומתנ"סים".

(הדמיה להמחשה)

היא מוסיפה כי "השילוב של שכונות למגזר הדתי לאומי קורה היום הלכה למעשה בערים חילוניות רבות, חלקן משויכות לערים המאופיינות בחתך סוציו אקונומי גבוה כמו רעננה, רחובות, נתניה ופתח תקווה. גם בפריפריה ניתן למצוא את השילוב הזה בערים נתיבות, אופקים, אילת, טבריה, צפת ועוד"

חשוב לציין כי למגזר הדתי לאומי צרכים המחייבים תכנון שונה של הבניין והדירות: מעליות שבת, משאבות מים הפועלות באישור מכונים כשרים, מרפסת סוכה, שני כיורים, כיור נפרד לנטילת ידיים, שעון שבת ועוד.

רוצים לדעת עוד? התקשרו אלינו 0549357381

|לידים|

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן